Hadde dere turt...

Lush

Forelsket i forumet
å la eksen ha sammvær med barnet deres, om du hadde funnet ut han hadde åpnet flere kredittkort i ditt navn, og svindlet deg for 80000,-?

Eksen til kusina mi byttet adresse på henne, åpnet flere kredittkort i hennes navn, svindlet flere personer på nett, samt 30000,- fra jobben sin!

Han har tatt over e-posten hennes, og har da fått lest alle meldinger som har blitt sendt til henne på facebook.

Han er egentlig fra Usa, og hadde ikke forundret meg om han plutselig hadde stukket av med ungen om han fikk sjansen...

Hadde ihvertfall anmeldt fyren...

nøttelitenItreet skrev:
Hadde ihvertfall anmeldt fyren...

Googlet navnet hans, og det er x antall folk som har anmeldt han for svindel de siste 15 mnd for svindling på Finn.no og Qxl. Og han går jo fortsatt ute.
Men ja hun MÅ anmelde han. Har kontaktet advokat først.

har jo ikke lov å nekte han tilsyn med barnet..det kan slå tilbake på moren, sålenge hun ikke har anmeldt han, eller pratet med fam.kontoret eller hvem det er som styrer med slikt, at hun er bekymret for barnet..
men hadde nok jort d jeg hadde kunnet for å få han anmeldt og kanskje kontrollert samvær til han kunne bevist at han kan stoles på..om det noen gang kan skje...

Jeg hadde kun godtatt samvær med en JEG stolte på tilstede!
Tror ikke det er lett å få med seg en unge inn i USA, spesielt uten pass osv men en svindler hadde jeg aldri stolt på!

Back
Topp