Hadde dere turt det?

Gitte__

Forumet er livet
Ålesund skal spille i Oslo 9 (?) november... Har termin 19 november[8|][8D]

Altså, føde må jeg en plass, så hvorfor ikke ta sjansen?[8D][8D][8D][8D] Hadde dere turt?

ja sikkert....va på hytte tur i hemsedal 2 uker før æ hadde termin....jikk fint d

Turt hadde jeg.
Giddi er en annen sak [8D]
(regner med du snakker om fotball, hehe)

spørs hvordan formen hadde vert:)

ORIGINAL: Kougra

Turt hadde jeg.
Giddi er en annen sak [8D]
(regner med du snakker om fotball, hehe)

sign

Jeg var ikke akkurat hjemmesittende før fødsel, heller ikke etter termin, men å dra fra Ålesund til Oslo vet jeg ikke om jeg hadde turt. Spørs hvor viktig det er for deg at du føder på hjemstedet ditt og hvor stor supporter du er. Hehe. Du får vel ikke fly heller.

Jeg hadde ikke turt, pga diabetes.
Så ville hatt folk som kjente til situasjonen min på sykehuset.
MEN om det ikke var for det så hadde jeg kjørt på!
Saken er vel den at du ikke får ta fly?

ORIGINAL: theojora

nei.... skal du fra ålesund til oslo da? med tog eller bil? tror ikke jeg hadde orka en så lang reise så tett på termin. fly får du jo ikke gjøre 10dager før termin regner jeg med....

Det må vel bli bil, buss eller tog... Men trur kanskje buss blir litt risikofylt[8D]
Fly går jo ikke... Men kanskje hvis jeg får legeerklæring?

ORIGINAL: AnnaFrost

Jeg var ikke akkurat hjemmesittende før fødsel, heller ikke etter termin, men å dra fra Ålesund til Oslo vet jeg ikke om jeg hadde turt. Spørs hvor viktig det er for deg at du føder på hjemstedet ditt og hvor stor supporter du er. Hehe. Du får vel ikke fly heller.

Er vel ikke viktig å måtte føde i Ålesund, men er litt kjipt å måtte være i Oslo etter fødselen når vi ikke kjenner noen der da...[8D]

Jeg hadde gjort det....

Kjørte bil alene jeg med førstemann fra østlandet til Ålesund 2 uker før jeg fikk...
Skulle i en begravelse som betydde mye for meg...

Og som du sier, sykehus er der overalt...

jeg hadde ikke - snuppa mi ble født to uker før min termin og 4 uker før ul-termin.... men du må vel nesten bare se an formen (du får vel ikke lov å fly nedover da...)

Back
Topp