Hadde dere turt å kjøre 4 mil alene 4 dager før termin?

FruTB

Betatt av forumet
Jeg går til jevnlige kontroller på sykehuset, som er 4 mil unna. Har fint kjørt alene til nå. Neste time er satt opp 4 dager før termin. Hadde dere tatt sjansen på å kjøre alene?

Jeg kan nok fint få med mannen min på det, regner med at han kan ta omsorgspermisjon ... Men aller helst hadde jeg ordnet meg alene og latt han ha timene sine på jobb.

Hva tenker dere - hadde dere turt å kjøre så langt? Det tar meg ca 40 min fra start til slutt.

Det er ikke noe problem for meg hvertfall. Det er kortere enn en tur til Oslo (jeg bor i Drammen).

Sannsynligheten for at noe skjer på veien sånn er vel relativt lav, og hvis det skulle skje kan man alltid stoppe. Hadde det vært en tur på 20 mil så hadde jeg kanskje revurdert det, men for meg er 4 mil en liten tur :)

Det hadde jeg ikke tenkt på engang

Jeg kjørte meg selv til en kontrolltime på føden på termindatoen. Ble satt i gang samme dag. Ser ikke problemet med å kjøre..

Jeg hadde kjørt, jeg tar bussen alene til kontroller nå, og har kun 2 dager til termin.

Jeg hadde latt mannen gå på jobb :)

Tror det går fint, men bedre å ha ham med hvis du er bekymra:)

Eg hadde kjørt :)

Hadde jeg gjort uten bekymring :) selv kjørte jeg mye bilturer på slutten av svangerskapet, setevarmen i bilen lindret bekkensmertene så godt ;)

Hadde dratt alene med mindre jeg ønsket sterkt å ha med mannen til undersøkelsen. Det skal mye til at jeg lar ham ta rattet i bilen min uansett ;) 4 mil er ikke så langt at han ikke kan komme etter ganske raskt hvis ham må, eller at man risikerer fødsel på veien med mindre det blir HELT ekstremt styrtfødsel.

Det skal nok gå bra vil jeg tro, så er enig med de over her i at det er jo bare en kjapp liten kjøretur

Back
Topp