Hadde dere tegn på graviditet før positiv test ?

Flink du er som ikke går helt bananas med testingen! Morsomt bare å kjenne på symptomene og kose seg med hver dag hvor tr ikke kommer:)
Ja, jeg vet ikke hvor flink jeg er. Vegrer meg vel mer :hilarious: hadde en visst det her hadde han nok kjøpt inn tester, så prøver holde meg rolig så lenge tr ikke kommer i morgen eller lørdag. Er litt redd det skjer plutselig når som helst nå, men likevel lov å håpe :rolleyes:

Flink du er som ikke går helt bananas med testingen! Morsomt bare å kjenne på symptomene og kose seg med hver dag hvor tr ikke kommer:)
Ja tror det kan være for jeg har hadd ett jævli år med å ha mistet så mange ganger ! At jeg tør ikke på en måte ! Samtidig så jeg dør av å vil vite

Ja tror det kan være for jeg har hadd ett jævli år med å ha mistet så mange ganger ! At jeg tør ikke på en måte ! Samtidig så jeg dør av å vil vite
Åja, skjønner! Jeg har bare mistet en gang, men følte det var mer enn nok. Kan ikke forestille meg hvordan det er å miste flere ganger. :Heartred:Heartred

Prøver og tenke at mest sannsynelig gikk det ikke på første forsøk å heller innstille meg på det,men samtidig så blir jeg overrasket om jeg ikke er det! Får prøve å vente til 11,12 dpo å krysse fingrene :)

Jeg mistenkte graviditet da jeg skulle sjekke livmortappen 7DPO. Da var underlivet veldig hovent. I tillegg kom det masse melkeaktig utflod under akten samme kveld. F.o.m 7DPO merket jeg at jeg ble innmari varm om natta. Pleier å sove med sokker og pledd, men det fikset jeg plutselig ikke. I tillegg stusset jeg over de mindre PMS symptomene samt fravær av løs mage (veldig vanlig for meg rett før TR) :hilarious:

Back
Topp