Hvilket tegn hadde dere på at dere var gravid,før positiv test eller etter?spennende og høre eller hadde dere andre tegn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som meg! Hvor tidlig merket du dette ?når tok du test? d stikker noe helt jæææ....lig kjennes ut så skudd i fra høna og ned foten ! Noe jeg aldri har til vanligJeg testet akkurat positivt, 3+6 Jeg har mistenkt det noen dager. Ikke så lenge siden jeg sist har kjent på de samme symptomene, hadde en MA i august. Jeg har hatt murringer, men de har vært "strammere" og "hardere" enn vanlig mensenmurringer. Har også hatt stikkinger, noe blodtrykksfall og vært veldig kald. Har også vært litt uggen, starten til kvalme, men ikke direkte kvalm
Svarte under, er ikke helt rutinert med å bære aktiv i dette forumetHøres ut som meg! Hvor tidlig merket du dette ?når tok du test? d stikker noe helt jæææ....lig kjennes ut så skudd i fra høna og ned foten ! Noe jeg aldri har til vanlig
Akkurat sånn jeg har vært siste dagene, men jeg har ikke testa. Kan bare være jeg prøver å analysere alt. Men blodtrykksfall er så utrolig gjeldende. Holdt på hele dagen og det svimler for meg. I går veldig uggen, ikke sånn spy kvalm, men kvalme som sitter nede i halsen på en måte.Jeg testet akkurat positivt, 3+6 Jeg har mistenkt det noen dager. Ikke så lenge siden jeg sist har kjent på de samme symptomene, hadde en MA i august. Jeg har hatt murringer, men de har vært "strammere" og "hardere" enn vanlig mensenmurringer. Har også hatt stikkinger, noe blodtrykksfall og vært veldig kald. Har også vært litt uggen, starten til kvalme, men ikke direkte kvalm
Har fire barn fra før og vært gravid tre ganger dette året så noen tegn har jeg plukket opp,desvere for min del har d alltid endt med sykehus fra uke 6 me intravenøst og zofran! De mente jeg produserer tidlig og mye hcg dermed blir jeg ekstremt dårlig tidlig! Kan vel være derfor jeg tester tidlig positivt å! Men kjenner godt på kvalmen i bølge daler,fryser,trøtt utilpass i kroppen! Vant til og trene tungt og hardt 5 dager i uka noe jeg plages med nå for jeg føler meg tungpustet og ilinger i bekkenet men får vente og se! D er vel ikke sikkert før den digitale er tattAkkurat sånn jeg har vært siste dagene, men jeg har ikke testa. Kan bare være jeg prøver å analysere alt. Men blodtrykksfall er så utrolig gjeldende. Holdt på hele dagen og det svimler for meg. I går veldig uggen, ikke sånn spy kvalm, men kvalme som sitter nede i halsen på en måte.
Hjelpes! Er du tungpustet også? Jeg har vært det siste dagene. Sikker på det var noe forkjølelse eller så, sitter sånn midt i halsen. Haha... men kan så være. du kjenner nok kroppen din godt da!Har fire barn fra før og vært gravid tre ganger dette året så noen tegn har jeg plukket opp,desvere for min del har d alltid endt med sykehus fra uke 6 me intravenøst og zofran! De mente jeg produserer tidlig og mye hcg dermed blir jeg ekstremt dårlig tidlig! Kan vel være derfor jeg tester tidlig positivt å! Men kjenner godt på kvalmen i bølge daler,fryser,trøtt utilpass i kroppen! Vant til og trene tungt og hardt 5 dager i uka noe jeg plages med nå for jeg føler meg tungpustet og ilinger i bekkenet men får vente og se! D er vel ikke sikkert før den digitale er tatt
Skjønner, så spennende! Når tenker du å teste?Akkurat sånn jeg har vært siste dagene, men jeg har ikke testa. Kan bare være jeg prøver å analysere alt. Men blodtrykksfall er så utrolig gjeldende. Holdt på hele dagen og det svimler for meg. I går veldig uggen, ikke sånn spy kvalm, men kvalme som sitter nede i halsen på en måte.
Haha ja,er vant til og springe 10 km intervall to ganger i uka,vell det kan jeg bare glemme! Høres ut så en elefant bare jeg går opp en trapp haha! Ja kjenner med engang noe ikke er som det skal med denne kroppen! Å i morrest var jeg så kvalm og trøtt at jeg bare ble liggende,jeg er jo som vanlig klar for trening halv ni!Hjelpes! Er du tungpustet også? Jeg har vært det siste dagene. Sikker på det var noe forkjølelse eller så, sitter sånn midt i halsen. Haha... men kan så være. du kjenner nok kroppen din godt da!
Høres kjent ut. Men 10 km intervall? Hvordan intervaller er det? Eller mente du vanlig 10 km? Ble litt nysgjerrig.Haha ja,er vant til og springe 10 km intervall to ganger i uka,vell det kan jeg bare glemme! Høres ut så en elefant bare jeg går opp en trapp haha! Ja kjenner med engang noe ikke er som det skal med denne kroppen! Å i morrest var jeg så kvalm og trøtt at jeg bare ble liggende,jeg er jo som vanlig klar for trening halv ni!
Jeg tenker drøye det lengst muligSkjønner, så spennende! Når tenker du å teste?
4x4 intervall på mølle med 20 sek på 10 av i 10 km alså springer ca en mil!Høres kjent ut. Men 10 km intervall? Hvordan intervaller er det? Eller mente du vanlig 10 km? Ble litt nysgjerrig.
Her har jeg vært ute en tur. Fantastisk deilig
Jaa, tenkte det var noe sånt - eller 1000-metersintervaller4x4 intervall på mølle med 20 sek på 10 av i 10 km alså springer ca en mil!
Men er så tungpustet at neiiii dette gikk ikkeJaa, tenkte det var noe sånt - eller 1000-metersintervaller
Det er såå stusselig! Pleier det å bedre seg for deg utover? Sånn får du blir alt for tung? Godt å holde seg litt i gang med noe som fungererMen er så tungpustet at neiiii dette gikk ikke
Jepp etterhvert! Men er nokk vanskeligst å gå fra 5tunge styrke økter i uka som jeg er vant til kanskje ikke Til å klare så mye! Men sånn er det en periode har lagt inn to økter med cardio for ikke og bli så tung i muskulaturenDet er såå stusselig! Pleier det å bedre seg for deg utover? Sånn får du blir alt for tung? Godt å holde seg litt i gang med noe som fungerer
Flink du er som ikke går helt bananas med testingen! Morsomt bare å kjenne på symptomene og kose seg med hver dag hvor tr ikke kommerJeg tenker drøye det lengst mulig
Jeg er helt håpløst med sånt her. Syns det er passe skummelt, men liker å vite at det er sikkert om det først skal være noe. Akkurat nå er jeg litt usikker på om tr bare kommer sånn vips i løpet av helgen eller ikke. Har den ikke kommet i løpet av det må jeg teste rett etter helgen sikkert
Mener med første så testa jeg først på julaften, og da var jeg sikkert 6 uker. Bare for å bekrefte. Jeg er sååå treg! Dere er så raske, så prøver å ikke la meg påvirke
Ja, er noe med det en er vant til. Hard overgang for en periode, men du kommer heldigvis tilbake der.Jepp etterhvert! Men er nokk vanskeligst å gå fra 5tunge styrke økter i uka som jeg er vant til kanskje ikke Til å klare så mye! Men sånn er det en periode har lagt inn to økter med cardio for ikke og bli så tung i muskulaturen