Hadde dere symptomer før positiv test?

missi12

Elsker forumet
Det lurer jeg på i dag :D Jeg har hatt murringer fra 6-7 dpo, og veldig ømme bryster. To dager før jeg testet spiste jeg masse, ble aldri mett.
 
Absolutt ingen. Hadde null mistanke eller magefølelse denne syklusen. Sjokket var stort da testen ble positiv ;)
 
Nei, men har hatt en del symptomer de andre gangene før tr kom.. Testet fordi jeg ikke hadde begynt å spotte to dager før ikm :) klart positiv på ettermiddagsurin :)
 
ikkje 100% sikker på at g er gravid, men stor sannsynlighet. kun fått to positive el-testa. men veke 4-6 har eg alltid hattt meir lyst, å er samme no ;)
 
ikkje 100% sikker på at g er gravid, men stor sannsynlighet. kun fått to positive el-testa. men veke 4-6 har eg alltid hattt meir lyst, å er samme no ;)
Spennende :D Har du tenkt å teste snart da?
 
Ja...Trøtt, hodepine, stikking i magen, litt kvalme....forrige gang va det ingen ting før seinere ut i svangerskapet.
 
uff.. er ikkje så kjempe gira for å finne det ut enda, veeeldig redd!!:-(. Må fordøye tanken på at eg kan vere gravid, før eg sitte med svar. Tok 1 g-test idag, som var negativ, men tenkte å vente nokon dagar før eg sjekkar pånytt.. :-s
 
uff.. er ikkje så kjempe gira for å finne det ut enda, veeeldig redd!!:-(. Må fordøye tanken på at eg kan vere gravid, før eg sitte med svar. Tok 1 g-test idag, som var negativ, men tenkte å vente nokon dagar før eg sjekkar pånytt.. :-s
uffda. Håper du sitter med en bedre følelse ang et evt svangerskap etterhvert :)
 
det kjemme seg vell forhåpentlegvis seinare, ja! men har jo som sagt ingen positiv g-test enda, so veit jo ikkje.. Kun rart at el-testane blei positive no.. blei og positive på nr. 1&2.. Alt for masse tenking her i gården;)
 
Jeg kjente stikking og murring i magen og hadde ømme bryst lenge før testen ble positiv.
 
Jepp, jeg hadde gått et par dager over da jeg testet, og kjent tegn i halvannen uke, ømme og tunge pupper, og stikkinger. Jeg var helt sikker på at jeg var gravid.
 
Back
Topp