Hadde dere snudd han?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg får helt vondt langt inn i margen over at det nærmer seg at lillemann skulle bli snudd i bilen:( Men han sliter så fryktelig i britax sete sitt, med visene bein og skikkelig vondt i rompa selv på korte turer. Vi har i dag kjøpt besafe izi up x3 fix, dette fordi det var tilbud i dag og vi trenger ett sete til besteforeldre. Men lurer på om vi skulle satt han i dette i steden for britaxen, siden han sliter sånn:( Men han blir sittende bakovervendt i den andre bilen vår da:) For i det sete sliter han ikke. Hva hadde dere gjort?

Han er straks 4 år, så jeg tror jeg hadde latt han sitte i beltestol om han sliter så fælt.
Her hender det at det kommer noen klager, men om vi tar pauser på langtur, tar av sko osv, så går det greit enda. 

Datteren min er 1 mnd eldre enn sønnen din og hun får seg beltestol imorgen! :) 

Når de over 15 kg, ser jeg ingen problem! :) 

Jeg ville kjøpt beltestol som de andre sier!

Vi måtte snu når hun ble 2 år.... Vi likte det ikke, men det var heller ikke festlig å ikke kunne kjøre i 20min engang uten at hun kastet opp... Har ikke hatt det problemet etter at hun ble snudd.

Hadde gått for beltestol er jo ikke lenge til han er 4år.
Og når han slitter slik som han gjør så hadde jeg gjort det

Hva med å sette det setet dere har i den andre bilen i hovedbilen? Også beltestol i bil nr. 2? :)

Men ikke noe galt å sette han i beltestol nå nei, så flink dere har vært som har hatt han bakovervendt så lenge. :) Men skjønner godt du ikke vil snu han.

gutt09jente11 skrev:
Hva med å sette det setet dere har i den andre bilen i hovedbilen? Også beltestol i bil nr. 2? :)

Men ikke noe galt å sette han i beltestol nå nei, så flink dere har vært som har hatt han bakovervendt så lenge. :) Men skjønner godt du ikke vil snu han.

Vi bruker egentlig begge bilene like mye:) Så det blir litt hipp som happ. Har også vært inne på tanken å bytte hver gang, men det blir litt slitsomt tror jeg. Jeg får helt vondt inni meg når vi kjøpte dette sete, bare tanken på å snu er vond. Men jeg har pint han i ett år nå, for problemet begynte da bleia forsvant. Vi bytter alltid om setene når vi kjører på lang tur, men han har vondt bare vi kjører på butikken. Men jeg er fryktelig usikker, min samboer også:) Målet vårt var ett år til.. Han er jo "stor" nok 16,5 kg og 4 år om en drøy måned.

ja når han straks er 4 og han har vondt ville jeg gjort det.

Ja, hadde nok gjort det.
Sofie nærmer seg også snuing, hun har britax twe, og har det veldig trangt til beina nå. Hun er jo et hode høyere enn de andre på samme alder. Så hun får sitte slik en stund til, så blir det vel beltestol i løpet av høsten kanskje. 

Back
Topp