Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *AnjaElise*
Men jeg må virkelig si, smertestillende eller ikke..
UANSETT EN SUPER JOBB AV OSS ALLE!![:D][:D]
UANSETT HVORDAN UNGEN KOM UT, ELLER HVA SOM BLE BRUKT/IKKE BRUKT[:)][:D]
ORIGINAL: *AnjaElise*
Men jeg må virkelig si, smertestillende eller ikke..
UANSETT EN SUPER JOBB AV OSS ALLE!![:D][:D]
UANSETT HVORDAN UNGEN KOM UT, ELLER HVA SOM BLE BRUKT/IKKE BRUKT[:)][:D]
ORIGINAL: Frk.Maja
ORIGINAL: sid10
Med en utrolig laaang fødsel, hadde jeg rett og slett ikke klart det uten epidural
Takk gud for epidural etter 17 timer med non stop beinharde rier, men ingen fremgang!![:D]
du klippet i en rie? Å synes du det var vondt (å bli klippet)?
ORIGINAL: *ØnskeBaby*
ORIGINAL: lul
hadde full åpning når jeg kom til sykehuset så rakk ingenting. fikk smake lystgass oppe på fødeloftet men funket dårlig så hadde ikke den så lenge. etter en time ble jeg sendt ned til fødeavdelinga og der fikk jeg ingenting. ble klippet å han ble tatt me vakum etter mange timer me pressing :p sying hadde de bedøvelse men syns det gjorde kjempevondt.
Vi hadde ganske lik fødsel da :P.. Jeg heler rakk ikke epidural, å når pressingen og klippingen og vakumet kom hadde jeg ikke tid til lystgass...
Men ble du klippet i en rie? Å synes du det var vondt (å bli klippet)?
du klippet i en rie? Å synes du det var vondt (å bli klippet)?ORIGINAL: *ØnskeBaby*
hadde full åpning når jeg kom til sykehuset så rakk ingenting. fikk smake lystgass oppe på fødeloftet men funket dårlig så hadde ikke den så lenge. etter en time ble jeg sendt ned til fødeavdelinga og der fikk jeg ingenting. ble klippet å han ble tatt me vakum etter mange timer me pressing :p sying hadde de bedøvelse men syns det gjorde kjempevondt.
Vi hadde ganske lik fødsel da :P.. Jeg heler rakk ikke epidural, å når pressingen og klippingen og vakumet kom hadde jeg ikke tid til lystgass...
Men ble du klippet i en rie? Å synes du det var vondt (å bli klippet)?
merka ikke at jeg ble klippet, så bare saksa. klippet på siste pressria tror jeg.