Du vet nok best selv om du skal fortsette eller ei! Men dette er min erfaring..
I den alderen er de veldig nysjerrige og har ikke tid til å sitte å puppe lenge om gangen. Hvertfall ikke hvis det er ting som skjer rundt dem. Da er min erfaring at man kan tilby pupp, og så får de springe avgårde når de ikke vil ha. Og heller gi pupp igjen når de vil ha igjen. Hvis du prøver å tvinge puppen inn i munnen, så kan det hende han biter igjen. Og når han først har bitt en gang,og sett at du reagerer voldsomt på det så kan det hende han syns det er morsomt å se hva som skjer hvis han gjør det en gang til. Her prøvde mini seg med biting en gang om dagen hver dag i en uke. Jeg vurderte å slutte jeg også, men det gikk over. Jeg satt klar til å stikke lillefingeren min inn mellom tennene hans når jeg amma, og amma bare når han ville. Hvis han beit sammen så beit han ikke så hardt heldigvis. Men da var det å vise lite reaksjon, si au det er ikke lov. og ikke få pupp før han spurte om det igjen. Når han var søvnig drakk han mye og koste seg som da han var baby. Nå er de blitt så store at man nesten må forvente litt tull med puppen, men ikke noe hinder for å fortsette lenge ennå. Forutsatt at han ikke biter deg skikkelig gang på gang.
Mini har hatt to perioder der det virket som jeg måtte slutte, en periode da han bet, og en periode der han var mindre interresert. Men begge gikk over på en uke. og så var det over i samme tralten som før. Senere kom en periode der han bare skulle tulle, men det gikk også over.[;)]