Hadde dere sendt bort lillemann?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
vårs lilletulle er ikke født enda, men jeg gleder meg allerede til hun blir avvent så hun kan dra på helgetur til hytta sammen med besteforeldrene så vi får alenetid. Når man er så heldig å ha så involverte besteforeldre er det jo fantastisk for alle parter å kunne benytte seg av et slikt tilbud

Looney skrev:
Skjønner faktisk ikke at du i det hele tatt har vurdert å ikke sende han avgårde. Han får masse tid senere til å bli kjent med lillebror. Dette løser jo masse utfordringer for dere også. Han skal vel ikke trenge å være hjemme med en høygravid og sliten mamma fordi mamma ikke klarer å vær borte fra han!! Tenk så mye morsommere han har det på hyttetur da

Jeg kan jo ikke vurdere noe før det eventuelt er aktuelt. Når det kom opp som nå har vi det jo oppe til vurdering. Nå er min sønn fire år og dette er første gang han har blitt spurt om han vill være med noen steder. Jeg kommer aldri noen gang til å spørre om han kan sove der i flere døgn om vi ikke har behov. Vi har ikke slike besteforeldre verken på den ene eller andre siden. Men ja nå vurderer jeh, derfor spørr jeg her inne også. For her er det vel mange som har flere enn ett barn og har erfaringer om hvordan barn takler å bli søsken. Jeg har tenkt å ta han med i vurderingen når dette nærmere seg, men jeg venter til det:)

Jeg hadde sendt han bort. Regner med at pappa vil være en del på sykehuset med deg og den lille, d kommer definitivt ikke storebror til å synes at er noe særlig stas. Hun eldste her hos oss synes at d var grusomt kjedelig på sykehuset, og heller ikke noe kjekt å måtte dra i fra mammaen om kveldene. Litt greit for dere også å slippe å underholde han de første dagene, når dere skal begynne å bli kjent med den lille nye.

TS2010 skrev:
Send avgårde. Jeg hadde ikke tvilt 

a+m+? skrev:
Jeg hadde sendt han bort. Regner med at pappa vil være en del på sykehuset med deg og den lille, d kommer definitivt ikke storebror til å synes at er noe særlig stas. Hun eldste her hos oss synes at d var grusomt kjedelig på sykehuset, og heller ikke noe kjekt å måtte dra i fra mammaen om kveldene. Litt greit for dere også å slippe å underholde han de første dagene, når dere skal begynne å bli kjent med den lille nye.

Vi vet jo aldri hva som skjer og om vi har behov for å være på sykehuset. Men jeg takler ikke sykehus så jeg blir ikke der en time lenger enn det er behov:p Og min samboer må hjem etterhvert uansett for vi har en hund vi ikke har barnevakt til mer enn noen timer. Men ja kan tenke meg de synes det er kjedelig på sykehuset, og han har det sikkert mye bedre på ferie hos farmor og farfar:)

TS2010 skrev:
Send avgårde. Jeg hadde ikke tvilt 

samme her :)

Back
Topp