Hadde dere sagt ifra

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
til barnehagen hvis barnet deres hadde hele nesten tilstoppet med størknet snørr når dere hentet? Hvis Leon er forkjølet så hender det ofte at han ikke får puste gjennom nesen når jeg henter han pga at nesen er full av størknet snørr. I tillegg er han veldig ofte helt tilgriset i ansiktet av mat som stammer fra lunsjen 3-4 timer tidligere. Hadde dere sagt noe? I tilfelle hva? Synes det er litt vanskelig!

ja, det hadde jeg! [:@]

men har aldri vært borti dette i barnehagen til ungene mine, heldigvis!
skal jo ikke være sånn...

Jeg har nok ville sagt ifra! :p
De burde jo ha vasket han, og ikke minst tørket nesen :).

ja, jeg hadde seff tatt det opp!
Hadde nok sakt noe sånt som..fint om dere kan vaske/tørke barnet mitt når h*n er forkjølet...blir så vanskelig for h*n å puste skjønner dere...[;)]

Barn snørrer mye til tider, og man rekker ikke gå å tørke alle hele tiden..

Men matrester synes jeg absolutt burde vært vasket av før de går ifra bordet!! De kan du si ifra om synes jeg.

Man kan også prøve hjemme å oppfordre barnet til å kjenne selv når det må tørke seg etetr mat feks, men også når det snørrer.

ORIGINAL: Windy

Barn snørrer mye til tider, og man rekker ikke gå å tørke alle hele tiden..

Men matrester synes jeg absolutt burde vært vasket av før de går ifra bordet!! De kan du si ifra om synes jeg.

Man kan også prøve hjemme å oppfordre barnet til å kjenne selv når det må tørke seg etetr mat feks, men også når det snørrer.

Jeg skjønner det med snørr. Men dette er snakk om enorme mengder størknet snørr. Tar noen timer før det blir sånn altså!

Send med en pakke eller to med sånne myke servietter, og be de bruke det når de tørker nesen hans. [;)]

hadde seff sakt i fra, de kan jo ikke gå runt sånn,,

jeg har hentet dem med prim på kinnet,men jeg skjønner di har mange fjes å vaske.men litt prim kan jeg tåle og håper i tørker snuen på andre i stede for det er ekkelt[8|]

ehm JA! Hadde sagt at de faktisk kan finne frem en klut og vaske ungen når h*n ser slik ut etter et måltid, og at nå er h*n forkjølet så da kan de faktisk tørke h*n inni mellom...

Hadde blitt irritert av det der ja... er sikkert ikke noe digg for ungen heller å gå med 4timers gammelt snørr under nesen...

Back
Topp