Hadde dere ringt legen?

Eg spurte vel mer egentlig for eg ikke er så bekymret og mannen min mente at alle andre gravide kvinner ville ringt med en gang... Han er så hysterisk iforhold til meg. Eg og tenker jo på barnet og så lenge eg ikke har symptomer så føler eg det ikke er nødvendig.

Føler det er så mye som er og kan være farlig for oss gravide...

Eg spurte vel mer egentlig for eg ikke er så bekymret og mannen min mente at alle andre gravide kvinner ville ringt med en gang... Han er så hysterisk iforhold til meg. Eg og tenker jo på barnet og så lenge eg ikke har symptomer så føler eg det ikke er nødvendig.

Tja det eneste legen kunne gjort såpass sent i svangerskapet er vel å sette deg igang, så hvorfor ringe når han ikke får gjort mye mer og ut ifra hva du sier burde det uansett ikke være stor risiko ;)

Er vel ikke at det er så mye som er farlig for oss, bare at konsekvensene er såpass mye større enn vanlig pga fosterskade og fosterdød at masse ikke blir anbefalt pga det. Risikoen er liten da heldigvis

Hysterisk ja, men heller det enn det motsatte :) Min kan også være det, og jeg føler meg heldig :)

Jeg hadde ringt for å spørre hvertfall :)

Og jeg kan ikke skjønne hvorfor et barn ikkeskulle få lov, kjøtt vokser ikke på trær liksom. Dersom de får et naturlig forhold til det fra de er små, er det det beste :)

Jeg reagerte vel mer på hvordan hun skrev det, at datteren elsker å se på og ta på dyrene som skal slaktes, litt makabert syns jeg da, men som sakt, jeg er ikke noe jaktmenneske så vanskelig for meg å forstå.

Jeg hadde kontaktet jordmor. Jeg fikk streng beskjed om at jeg fikk ikke lov til å slakte eller ta på dyret uten hansker, men jeg er i overkant hysterisk da :p men tror det er verst i begynnelsen av svangerskapet.

Back
Topp