bessie
Elsker forumet
Min mann og tvilling bror var på jakt i helgen. De kom hjem med et rådyr og skulle begynne å slakte det, min datter har jo sett dette før men denne gangen synes hun det var ekkelt, mye pga tvilling broren til mannen min blei dårlig og ikke ville ta på det. Synes dette var dumt at han påvirket min datter som elske å se på og ta på dyr/kjenne på pelsen til dyrene min mann skal slakte så da tok eg litt på pelsen og tok så vidt på mage sekken.. Husker ikke om eg vaska hendene min rett etter på men eg er sikker på eg ikke tok meg i munnen rett etter på og vasket hende før eg spiste noe. På kvelden ringte tvilling broren og sa at dama hans hadde sagt at det var livfarlig for oss gravid og være borti rådyr, min kjære mann fikk panikk og blei kjempe redd. Han Googlet litt fram og der anbefaler jo dem ikke akkurat at man skal rør sånt eller spise det.. Står at man kan kontakte legen for blod prøve for å se om man har blitt smitta.. Eg er 37+0 dager i dag og er ikke akkurat så veldig bekymret, er en veldig avslappet person. Hadde dere ringt for å få blod prøve eller?