hadde dere ringt ekssvigers?

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

ORIGINAL: Greven av gral

Jeg hadde ikke gjort det, med mindre du har et godt forhold til de da.
Jeg tenker at hans foreldre er hans sak. Men dette må jo du egentlig vurdere selv. Kjedelig at han ikke klarer å stille opp. Men dessverre så blir mor ofte sittende i "saksa", når det er hun som sitter med hovedomsorgen for ungene

Jeg har et veldig veldig godt forhold til dem. De blir sikkert bare glade.
Han deriomot vil synes det er kjempeflaut å hente dem der.

Da er det jo bare å ringe[:D]
At BF blir flau, har han strengt tatt bare godt av[8D]

Ja det syns jeg!
Sånn helt ærlig, han kunne festa torsdag og fredag, lagt seg i går og vært edru og frisk i dag.
Hadde faktisk hatt problemer med å levere de til han fyllesyk også..
Blir så jævlig skuffa når han gjør sånn...

Jeg hadde GLATT ringt de og latt han hente de der når han er edru nok til det.... Han har bare godt av å bli flau!

(Dette høres egentlig ut som noe bf her også kunne gjort....! )

ORIGINAL: YsePyse

Jeg hadde ringt de ja... Han kan jo ikke ha ungene når han er full!!![>:]

For en dust...[X(]

jeg må bare spørre, ikke missforstå, men veit du at han er full? tenker om han har sovet et annet sted, men ikke festa til nå liksom..
tenker at er det tilfelle at han ikke er i stand til å ha ungene, så hadde jeg ikke latt han fått dem heller men ordna meg på en annen måte eller avlyst mine egne planer, selv om det er irri, så kommer jo ungene først. er ekssvigers et alternativ å ringe om bv, hadde jeg gjort det[:)]

ORIGINAL: *Babytutta*

jeg må bare spørre, ikke missforstå, men veit du at han er full? tenker om han har sovet et annet sted, men ikke festa til nå liksom..
tenker at er det tilfelle at han ikke er i stand til å ha ungene, så hadde jeg ikke latt han fått dem heller men ordna meg på en annen måte eller avlyst mine egne planer, selv om det er irri, så kommer jo ungene først. er ekssvigers et alternativ å ringe om bv, hadde jeg gjort det[:)]

Ja, jeg snakka med kompisen hans som sa han nettopp hadde kjørt han hjem og at jeg sikkert ikke fikk tak i han fordi han var dritings.
Da jeg forsøkte å ringe var tlf avskrudd. Skal kjøre innom han å se selvfølgelig, men jeg snakka med han kl 23 i går kveld og da kunne han ikke snakke engang. Så han er nok langt fra edru... dessverre

foreldrene var ikke hjemme, og han var full, så jeg tok med ungene hjem igjen. han kom å hentet de i dag.

ja det kan du si... han skal ha de en ekstra dag da.
vi fant på moro i går vi så det gikk bra. det skal bare aldri skje igjen[;)] (at han ikke er edru når han skal ha de)

Back
Topp