hadde dere ringt ekssvigers?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
når sønnen deres, pappa`n til ungene nettopp ble kjørt hjem fra fest og han skal ha ungene fra kl 13?
Jeg har planer med kollokviegruppa både i dag og i morgen, så jeg har egentlig ikke mulighet til å ha de hjemme..'

Hadde dere ringt ekssvigers? Min mor hjelper jo meg når jeg trenger barnevakt, bør ikke de hjelpe han når han trenger barnevakt?

Jo jeg syns egentlig de bør det. Jeg ville ringt. 

Nei, jeg hadde ringt Bf og sagt at han overhodet ikke fikk komme å hente ungene sine før han var fullstendig edru, så hadde jeg skaffet meg barnevakt, eller mest sannsynlig avlyst øvrige planer og vært hjemme med barna selv.. Kjenner jeg blir fryktelig sin på dine barns far altså.

ORIGINAL: *LL*

Er det ikke HAN som burde ringe de?

han gjør det ikke. Da kommer han heller til å ha dem. Og det er ikke aktuelt! han er full

Jeg hadde snakket med BF jeg, og fått han til å ringe foreldrene sine om han skal ha ungene.

Jeg hadde ringt de ja... Han kan jo ikke ha ungene når han er full!!![>:]

For en dust...[X(]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Jeg hadde snakket med BF jeg, og fått han til å ringe foreldrene sine om han skal ha ungene.

han har skrudd av telefonen sin fant jeg ut nå

ring noen som kan passe de! samma hvem,om det er dine el hans foreldre el søsken el venner. :)

Ja hvorfor ikke..? De syns sikkert det er kjekt å være med barnebarna?

ORIGINAL: freshone

Nei, jeg hadde ringt Bf og sagt at han overhodet ikke fikk komme å hente ungene sine før han var fullstendig edru, så hadde jeg skaffet meg barnevakt, eller mest sannsynlig avlyst øvrige planer og vært hjemme med barna selv.. Kjenner jeg blir fryktelig sin på dine barns far altså.

Det hadde jeg så absolutt gjort!!!

ORIGINAL: Almyrida81

Ja hvorfor ikke..? De syns sikkert det er kjekt å være med barnebarna?

Ja de koser seg med ungene og ungene koser seg med dem
Så kan han dra dit å hente de når han er edru!
Ungene blir jo sikkert kjempeglade de.

Nei, hadde nok ikke ringt de.
Hadde heller skaffet en barnevakt selv, så jeg var sikker på at ikke bf traff ungene sine !!
Det er prisen man må betale for å kun tenke på seg selv.

Jeg hadde ikke gjort det, med mindre du har et godt forhold til de da.
Jeg tenker at hans foreldre er hans sak. Men dette må jo du egentlig vurdere selv. Kjedelig at han ikke klarer å stille opp. Men dessverre så blir mor ofte sittende i "saksa", når det er hun som sitter med hovedomsorgen for ungene

ORIGINAL: Greven av gral

Jeg tenker at hans foreldre er hans sak. Men dette må jo du egentlig vurdere selv. Kjedelig at han ikke klarer å stille opp. Men dessverre så blir mor ofte sittende i "saksa", når det er hun som sitter med hovedomsorgen for ungene

Jeg har et veldig veldig godt forhold til dem. De blir sikkert bare glade.
Han deriomot vil synes det er kjempeflaut å hente dem der.

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Da hadde jeg ihvertfall ringt!! [:)]

Da hadde jeg også ringt - og latt han bli flau! Kanskje han trenger en slik vekker[>:]

Det er jo besteforeldrene til ungene.. Tviler på at de vil godta at sønnen kommer full hjem til de for å være med ungene sine heller.. Nei, jeg hadde lett spurt.. [:)]
Er jo bare flott om man har et så greit forhold til ekssvigers at man kan spørre de om sånne ting..!

Ja når du og barna har et godt forhold til dem, og så er det lov å spørre dem om å ta det ansvaret.

Kanskje greit at de også er obs på sønnens oppførsel om de bryr seg. Fint også om han vil føle seg lite høy i hattn når han en gang henter dem!

ORIGINAL: YsePyse

Da hadde jeg ihvertfall ringt!! [:)]

Samme her [:)]

Back
Topp