Hadde dere reagert?

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
De som bor i leiligheten under oss har en liten baby på rundt 2 mnd. Og de spiller skikkelig høy tecno/trance musikk fra morgen til sent på kvelden. Jeg holder på å bli gal av den forferdelige dunkinga og hvis jeg sitter med jobb eller skolearbeid har jeg ikke sjans til å få konsentrert meg. Sønnen min våkner ofte fra formiddagsluren sin når de skrur på musikken. Tenker mye på den lille babyen deres, og tørr nesten ikke tenke på hvor høyt det må høres ut der nede. Kan vel ikke være bra? Har aldri sett henne ute med barnevogn eller noe, så virker som om de stort sett er inne og hører musikk hele dagen. Er det bare jeg som overreagerer? Eller synes dere også dette er litt rart? Hadde dere sagt noe til de?

Jeg hadde gått ned og bedt dem dempe seg.
Kan ikke holde deg gående slik hele dagene. De må virkelig tenke på sin lille baby OG at de har naboer boende rundt.....

ORIGINAL: Frustrert Frue

Kan ikke holde deg gående slik hele dagene. De må virkelig tenke på sin lille baby OG at de har naboer boende rundt.....

Eg hadde gitt beskjed.
Sagt at det ikke gikk an å konsentrere seg angående skolearbeid og at sønnen din ikke får sove når de spiller så høyt at det dunker hos dere..
Tror eg hadde sagt i en bisetning at barnet deres sover vel heller ikke så godt i den dunkinga eller noe i den dur... Stakkars unge, sier eg bare! Hvis han er hjemme når det spilles da...

Noen barn roer seg bare ved høy musikk og en bestemt type, akkurat som andre barn liker støsugeren/vaskemaskinen o.l. [:)]

Vet du hvordan disse foreldran er da?

Jeg hadde nok sagt ifra.. hadde det vært en time eller 2 i løpet av dagen greit nok, men når det er snakk om hele dagen så er det ikke greit altså...

hadde nokk sagt noe om di vekte jenta mi hele tiden for det irriterer meg veldi!!
men ikke pga at di har en baby.
du vet jo ingen ting om grunnen til ting..

Jeg ville reagert. Hvis det er virkelig høylydt musikk og det går hele dagen kan det umulig være bra for en 2 mnd. gammel baby, og virker som en indikasjon på foreldre som ikke har helt bakkekontakt.

Folk er for høflige og bryr seg for lite om andres barn når de er vitne til ting som "skurrer" og ting får utvikle seg til det værre, noe som er en av grunnene til at det til slutt ender opp med alvorlige situasjoner som havner hos barnevernet eller på forsiden av VG.

ORIGINAL: Camilla*Theodor

ORIGINAL: Frustrert Frue

Hadde sagt i fra at ungen min ikkje fekk sove, og at eg ikkje klarte å konsentrere meg pga høg musikk. Hadde nok også sagt noe om deres baby, er jo ikkje sikkert de tenker på det.

Back
Topp