Hadde dere mensmurringer før positiv g.test?

*Mai11&Nov13og18?*

Glad i forumet
Hei :)

Håper på å få flytte inn hit om noen få dager.
Er 9 DPO idag, og masse symptomer eller PMS :p

Men lurer på om noen av dere hadde sterke mensmurringer?
har fått det idag, akkurat slik som når TR kommer.

Håper dette er et godt tegn, og at det ikke er TR som kommer alt fortilig.

hadde noen murringer, men det er helt annerledes enn mens murringer hos meg. De murringene jeg hadde/har er svakere

Jeg hadde ikke det. Hadde mer murringer rundt uke 5 som igjen har forsvunnet. Var veldig svake og ikke som når jeg får mensen..

Jepp, de smertene/ murringene jeg får ved EL, Ga seg aldri, å har dme ennå innimellom.

Noe som ikke var så vanleig, så hadde mistanke alt 3 dager etter EL.

Jeg hadde murringer i dpo-land! Begynte svakt, svakt(nesten umerkelig) 8 dpo, kraftigere 9 dpo og 10 dpo. Målte hcg kl. 23.15 på 11dpo:) Murrer fortsatt.

Hadde ikke det jeg heller; bruker å ha mye mer til vanlig sånn i forkant av mens. Og da håpet jeg at jeg var en av dem som nettopp den mnd de IKKE hadde masse symptomer, var blitt gravid ;)

Men mensmurringer er jo et vanlig graviditetstegn da, så det kan jo være positivt også :) Vi er bare så forskjellige, og hvert svangerskap er ulikt også... Ikke til å bli klok på vettu ;)

Får håpe dette betyr spire på vei hos deg!

Jeg hadde murringer helt fra el til positiv test, og har det enda. Jeg har også stikniger som jeg ikke pleier ha ellers:) Masse lykke til! ;)

Blubba27 skrev:
Jeg hadde murringer helt fra el til positiv test, og har det enda. Jeg har også stikniger som jeg ikke pleier ha ellers:) Masse lykke til! ;)

Akkurat samme her :)

Jeg fikk murringer rundt 6 dpo, da kom de veldig kraftig en kveld. etter det har jeg hatt svake, svake hver dag siden.. (ikke hele tiden da..)

Jeg hadde ikke murringer før ikm denne gangen.. Nå murrer det masse!! ;-)

Back
Topp