Hadde dere levert tilbake?

Pulverhexa

Betatt av forumet
Hvis dere hadde kjøpt et møbel brukt på Finn... Og når du kom hjem, så så du at det lå noe inni møbelet som selger tydeligvis hadde glemt... Hadde dere kontaktet selger for å levere det tilbake da...?

Tror nok jeg hadde det ja, men da fikk de komme å hente det selv [8D]

Kommer helt ann på hva det er. Jeg fant en tom Natusan-toalettmappe bak en skuff en gang. Den kastet jeg bare. Du kan jo bare ta en tlf og høre om de vil hente det, eller om du bare skal kaste det.

Ja... Men noe av det som lå der var spiselig candy-undertøy (BH og g-streng)....... Og så synes jeg kanskje det er litt flaut å spørre om hun vil ha tilbake det...

hahahaha! Der tror jeg at jeg ville fått mannen min til å ringe å spør om hun ville ha det igjen [8D]

ORIGINAL: Dollface

hahaha.. det hadde jeg bare kasta [:D]

Haha, nei, det er uåpna, så det er det nok noen som skal få i gave av meg i såfall....

Men det var ikke alt som lå der, det lå nemlig en PSP der også...

Og et misjonsblad fra 1880.........

Edit: Ikke FRA 1880, men om misjoneringa rundt 1880 eller noe sånn....

ORIGINAL: ladylovelylux

hahahaha! Der tror jeg at jeg ville fått mannen min til å ringe å spør om hun ville ha det igjen [8D]

Jaaa... Det var mannen min som var hos henne og hentet møbelet...

Selvfølgelig!

Den ene gangen jeg kjøpte et møbel på finn så fikk vi med en bh og en strømpe i en skuff.. synes det ble så kleint så turte ikke levere tilbake, bare kastet det fort i søpla, hehe..

ORIGINAL: Baldrian Og Musa

Ja... Men noe av det som lå der var spiselig candy-undertøy (BH og g-streng)....... Og så synes jeg kanskje det er litt flaut å spørre om hun vil ha tilbake det...

æææææææ! det hadde jeg kastet[:o][:'(]
[:D]

ORIGINAL: Baldrian Og Musa

ORIGINAL: ladylovelylux

Jaaa... Det var mannen min som var hos henne og hentet møbelet...

kanskje det var en innbydelse[8|] ([:'(])

hadde ringt og spurt om hun ville komme og hente det.

Back
Topp