Hadde dere gjort det ?

MsMoHo

Glad i forumet
Vurderer og lage en blogg..

Der jeg skal skrive om hvordan jeg skal få orden på livet mitt, skal være en blogg om psyken min, og veien min til ett lettere liv.. En blogg uten sensur for å si det slik. Men kjenner jeg er litt redd for tilbakemeldingene.. Kansje noen synest det blir for drøyt..

Jeg vil bla få fram at det og være psykisk syk er ingen skam, selv om mange mener det.. Tror det vil hjelpe mange.. Men er så usikker, kommer sikkert til å få hele familien min i mot meg..

Bare tanker det her... Håper på svar, er så usikker..

Jeg ville så absolutt ikke ha gjort det... Ikke i en åpen blogg der du utleverer deg selv. Husk at du er i en SVÆRT sårbar situasjon, og absolutt ALT du skriver på nettet kan og VIL bli brukt mot deg i en eller annen form.
Å skrive kan selvfølgelig være terapi, og i din situasjon kan du helt sikkert hjelpe mange. Men da finnes det jo forum du kan bruke for sånt!

ORIGINAL: TheGoodWife

Kan du ikke være anonym i bloggen da?

Jeg vil gjerne lese en sånn blogg som du beskriver. [:)]

Jo, det er jo en mulighet.. Men en annen grunn til at jeg også vil skrive bloggen er for at jeg vil få fram hvordan JEG har det.. Det er så mange rundt meg som lurer på hvorfor jeg er slik og sann.. Men jeg får det ikke fram når jeg står med personen framfor meg, jeg bare snakker det bort.. Og tror det er lettere og skrive det gjennom en blogg..

syns du skal være anonym isåfall... [:)]

ORIGINAL: *Aulile*

Så kan du hinte frem til dem som lure, at det e adressa. ALLE treng jo ikke vite at det e deg for eksempel.

Jeg sliter selv psykisk og syns det er kjempe bra at noen vil lage slike blogger.. vet om ei til med samme lidelse som meg som har en blogg hvor hun skriver om alt...
Syns det er helt topp jeg ihvertfall[:)]
Hadde jeg huska å blogge så skulle jeg gjerne ha gjort det selv også[8D]

ORIGINAL: Mialille

ORIGINAL: *Aulile*

Så kan du hinte frem til dem som lure, at det e adressa. ALLE treng jo ikke vite at det e deg for eksempel.

hadde ikke utlevert meg selv på¨nettet på den måten nei.

Back
Topp