hadde dere drukket?

Nei[;)] Men skal sies at jeg er sær på datoer..

Hører mange sier at melken er like bra noen dager etter utgående dato..

nei

Ja, uten problem.

ORIGINAL: Niiiitah87

nei

Haha, meinte ja.

Jepp![:)] Du kan også bruke det til mat som skal kokes f.eks. så får man "sterilisert" det litt mer[:)]

Nei, men har hørt at det går helt fint å drikke den 2-3 dager etter utløpsdato.. [:)]

Ja..kan godt drikkes fleir dager etter den er utløpt på dato, du lukter jo mengang den er sur...

ORIGINAL: Fridasinmamma

Nei[;)] Men skal sies at jeg er sær på datoer..

Hører mange sier at melken er like bra noen dager etter utgående dato..

Hvis den lukter bra, ser bra ut og i tillegg er uåpnet, og smaker bra med første slurk, har jeg ingen skrupler mot å drikke den. Men jeg drikker sjelden ren melk da, er ikke noe fan av det. Kun til nugatti nesten.

Du kan jo uansett bruke den i mat så lenge den ikke skiller seg.

Er hyper på å kaste mat som er dato-utgått..

MEN om MELKA har gått ut for 2 dager siden og den ser bra ut og lukter normalt drikker jeg den.. Omtrent det eneste jeg ikke er 100% kaster når datostemplinga er gått ut.

ORIGINAL: Auliana

Ja, herregud...[;)]

Jeg er igrunnen ikke fan av utgåtte varer, men en uåpna melk med utgangsdato igår hadde jeg fint drukket ja! [:)]

Om du heller den i et glass så ser du om det er hvite "flekker" i den. Om det er det så hadde jeg kastet den, om det ikke er det så hadde jeg drukket[:)]

Nei, melk er for kalver

ORIGINAL: Auliana

Ja, herregud...[;)]

Ja, herre min hatt.
Får da være måte på hvor kresen man skal være på datoer da...

Det er ikke sånn at så fort klokka bikker tolv så er melka blitt sur for å si det sånn[;)]

Back
Topp