Hadde dere brydd dere?

3nydeligegutter

Glad i forumet
Jeg fikk igår vite at jeg venter en gutt. Jeg har et navn jeg synes er kjempe fint og som jeg kunne tenkt meg å bruke på babyen i magen. "Problemet" er bare at sønnen til min ex heter det samme. Vi valgte å ikke kalle vår yngste sønn for dette navnet i fjor av akuratt samme grunn.

Jeg har ikke noe kontakt med exen og ikke hatt det de siste 3 årene, så jeg ser egentlig ikke problemet med å kalle sønnen min det samme..... Hva hadde dere gjort?

Visst det var et navn jeg hadde vært veldig glad i, så tror jeg ikke jeg hadde tenkt så på det..
Kommer kanskje litt ann på åssen forholdet ditt til denne gutten til eksen din er..

Men er jo alltid andre som har samme navn :)

Om det er et navn dere begge liker så hadde jeg brukt det..

Alle navn er jo på en måter brukt før..
Å så lenge det ikke minner dere om noe negativt ville jeg valgt det :)

Om det er et navn dere virkelig liker, og er glad i, så ville jeg ikke brydd meg om at han heter det.

Det finnes ikke regler på sånt.

om det er et vanlig navn som mange heter som fredrik, marcus, magnus osv ser jeg virkelig ikke problemet. Men om det er et super spesielt navn som dere aldri har hørt før untatt på gutten til x'en din blir det kanskj e litt rart.

Hadde ikke brydd meg

Jeg personlig hadde ikke gjort det, men om du og din sambo syntes det er greit så er det jo bare å bruke det navnet.

Hadde ikke brydd meg om.

Back
Topp