Hadde dere blidd sint/lei dere??

¤Ida

Gift med forumet
Har vært tilkallingsvikar i en barnehage i 13 mnd, å har jobbet så å si 100% hele tiden å det sies nå vertfall at jeg regnes som en av "di faste".
Så begynte det ei ny vikar for 1 mnd siden, å har jobbet noen dager...siste uka før jul fikk hun vakter FØR meg, altså jeg fikk dagen hun ikke kunne...tenkte greit nok..kan jo sikkert overse den, selv om den såra mye...

fikk så vite at hun fikk julegave fra jobb, å ikke jeg[&o] er det takken liksom...er jo den symbolske "klapp på skuldra" man får en gang i året, alle fikk, tilogmed hun nye...bare ikke jeg.

ble først forbanna når jeg fikk vite det, så sint å nå er jeg egentli bare lei meg...

Da hadde jeg faktisk vurdert å funnet meg en annet plass.. Hadde blitt kjempe skuffet og såret. Det blir heilt feil det der..Hallo, for en plass[:'(]

ORIGINAL: Ljiljana

Da hadde jeg faktisk vurdert å funnet meg en annet plass.. Hadde blitt kjempe skuffet og såret. Det blir heilt feil det der..Hallo, for en plass[:'(]

vurderer det sterkt...men er jo ikke så lett nå som jeg er 25 uker på vei...
mest lyst å bare sykemelde meg så jeg slipper å jobbe å finne en ny jobb til etter permisjonen

Ville ha spurt hvor din gave var, jeg :) Ikke noe å bli lei seg for, selv om jeg skjønner deg så altfor godt!!!!!!! Er forskjellsbehandling, og det er faktisk ikke lov!

Bare spørr - "hvor er gaven min hen?". Syns ikke du skal gjøre en fjær til en elefant her - men du vvet jo du er verdt mere enn at du skal bli lei deg for noen fjompenisser på jobben din!!! :)[:D]

skjønner absolutt din side av saken og hadde nok blitt lei meg og skuffa.
på den andre siden er det vanskelig å få vikarer så for å beholde henne ga de henne endel jobb for ikke miste henne. Du er jo "trofast" etter 13 mnd liksom. men det med julegave var kjipt[&o] kanskje din ligger på jobben enda viss du ikke jobba før jul?

ja da hadde jeg blitt kjempe skuffet[&:]

ORIGINAL: ¤Ida

Har vært tilkallingsvikar i en barnehage i 13 mnd, å har jobbet så å si 100% hele tiden å det sies nå vertfall at jeg regnes som en av "di faste".
Så begynte det ei ny vikar for 1 mnd siden, å har jobbet noen dager...siste uka før jul fikk hun vakter FØR meg, altså jeg fikk dagen hun ikke kunne...tenkte greit nok..kan jo sikkert overse den, selv om den såra mye...

fikk så vite at hun fikk julegave fra jobb, å ikke jeg[&o] er det takken liksom...er jo den symbolske "klapp på skuldra" man får en gang i året, alle fikk, tilogmed hun nye...bare ikke jeg.

ble først forbanna når jeg fikk vite det, så sint å nå er jeg egentli bare lei meg...

Ahh, da er vi visst i samme båt du og jeg...
Der jeg er har jeg vært ca 100% siden oktober 09, og rett før jul nå dukka der opp en ny vikar...
De faste har tidligere snakket om at rett skal være rett, og vi skal bruke de faste vikarene som har vært der lengst.
Men nå føler jeg meg bare kutta ut av laget, for hun får jo alle "mine" vakter, og det frister ikke en eneste plass å dra på jobb dit. Så jeg kommer for ettertida til å svare nei, kommer kun til å føle meg utilpass der...[&:] Så nå må jeg se meg etter noe annet...

Jeg har også vært veldig sint, lei meg og skuffa... Lurer på hva jeg har gjort galt...

Så kjipt gjort.

Men har hun fått fast stilling der ? Hos oss er det iallefall sån at de med stillings prosent av en eller annen grad går foran de som "bare" er vikar, når det er esktravakter.

ORIGINAL: babyto

Så kjipt gjort.

Men har hun fått fast stilling der ? Hos oss er det iallefall sån at de med stillings prosent av en eller annen grad går foran de som "bare" er vikar, når det er esktravakter.

nej, hun har ingen prosenter eller noe...
kom ut av intet (tror hun kom fra noe vikarbyrå)

Skjønner deg godt, jeg hadde også blitt lei meg, ta det opp med styrer og fortell hvordan du føler deg

ang det med vaktene kan man liksom ikke klage på hvis man kun er ringevikar...man har ikke krav på hvor mye jobb man skal få. og noen ganger så foretrekker man enkelte vikarer foran andre, uansett hvor lenge man har jobbet der.
I tillegg så kan det hende jobben synes det er smart å ha 2 ringevikarer å spille på istedenfor 1...og de var nødt til å gi henne noen flere vakter for å beholde henne.

ang julegaven synes jeg var skikkelig dårlig gjort!!! sikker på at det egentlig var gave til deg men at du av en glipp ikke fikk den? det er julegave fra sjefen/arbeidsplassen sant? ville spurt i en munter tone hvor min julegave var. Om det ikke er noe gave til deg så hadde jeg sagt at jeg var skuffet siden alle andre fikk inkludert den andre tilkallingsvikaren. Men ikke dersom det er personlige gaver fra andre ansatte.

Skulle nesten tro den nye vikaren var en venn eller familie med sjefa eller noe i den duren....

Jeg hadde blitt veldig skuffa[&o][&o]

Hadde blitt skikkelig sint å lei meg å spurt om det var sånn de holdt på.. Med forskjellsbehandling. Der har du sittet hver dag å tatt tlf.. så skal de bare ignorere deg liksom..

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Ja, da hadde jeg blitt veldig skuffet og lei meg.

sign..

ORIGINAL: ¤Ida

ORIGINAL: babyto

Så kjipt gjort.

nej, hun har ingen prosenter eller noe...
kom ut av intet (tror hun kom fra noe vikarbyrå)

Huff, da hadde jeg også blitt lei meg.....

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Ja, da hadde jeg blitt veldig skuffet og lei meg.

Dårlig gjort!

Jeg hadde blitt veldig lei meg og skuffa ja.. Du burde ta en prat med sjefen og spørre helt rolig om det er noen spesiell grunn til at hun går før deg? Og at du føler deg forbigått (?).. Det kan jo være at hun har relevant utdanning som ikke du har eller at hun har erfaring fra før.. Vet ikke jeg, men det er jo rart da.. Tror ikke det er noe med deg personlig! Men, jeg hadde krevd et svar[:)]

Back
Topp