Habituell Abort???

1rosa+1til?

Elsker forumet
Vi skal i gang med utredning for HABITUELL ABORT... Noen her med erfaringer med dette og har lykkes??

Dere ser i siganturen at vi sliter litt...

Mistet spire i dag[:(][:(][:(]

hei.har hatt en kjemisk og 2 sa.vi har fått tilude om utredning,har tatt noen blodprøver,fant ingeting galt i de.men nå tror de at de har funnet ut at jeg har pco,har begynt med behandling for det.så vi venter og ser hva som skjer videre før vi forsetter med utredning.håper det ordner seg for dere[;)]har du prøvd klexane)(blodfortynende)?lykke lykke til.

Håper de finner ut hva som forårsaker dette tapet..

Vi har vært til tu utredninnger alt. Men det var for å finne ut hvorfor vi ikke ble gravide igjen etter de to Sa'ne i okt 06 og mai07... Da fant de først ingen ting galt... Men utretningen i fjord våres, fant de ut at jeg hadde litt for lave LH hormoner... Så da fikk vi Pergotime(dobble kurer) Og siden de kurene har jeg da blitt gravid 3 ganger[:D] men gleden har vi bare fått hatt i noen korte uker[:(] Så på våre 3år og 3 mnd som prøvere har vi mistet 5 små engle barn[:(]

Så vi håper ikke vi får flere søte og vakre englebarn. Men at vi skal få verdens nydligste barn i stedet...

Mens vi blir utredet for habituell abort. Skal vi oxo melde oss opp til prøverør. Siden vi ikke vet hvilken måte som er best for oss, venter vi i spenning på samtalen på riksen[:D][:D]

ORIGINAL: nadja1986

Vi har vært til tu utredninnger alt. Men det var for å finne ut hvorfor vi ikke ble gravide igjen etter de to Sa'ne i okt 06 og mai07... Da fant de først ingen ting galt... Men utretningen i fjord våres, fant de ut at jeg hadde litt for lave LH hormoner... Så da fikk vi Pergotime(dobble kurer) Og siden de kurene har jeg da blitt gravid 3 ganger[:D] men gleden har vi bare fått hatt i noen korte uker[:(] Så på våre 3år og 3 mnd som prøvere har vi mistet 5 små engle barn[:(]

Så vi håper ikke vi får flere søte og vakre englebarn. Men at vi skal få verdens nydligste barn i stedet...

Mens vi blir utredet for habituell abort. Skal vi oxo melde oss opp til prøverør. Siden vi ikke vet hvilken måte som er best for oss, venter vi i spenning på samtalen på riksen[:D][:D]

Håper dere virkelig finner ut av det[:D] Sender deg en stor klem jeg

Kjære deg, jeg har fulgt med på deg siden du kom inn her og har blitt like lei meg hver gang det har gått dårlig. Søkte deg opp senest i går for å se hvordan det gikk med spiren din, og hadde positive forventninger denne gangen. Forferdelig leit at det ikke gikk denne gangen heller[:(] Jeg har ikke samme erfaringer som deg, så jeg kan ikke hjelpe deg der, men vil bare du skal vite at vi er mange her som ønsker deg det beste, og at du nå endelig får skikkelig hjelp gjennom prøverør og skikkelig oppfølging!

Å, nei.. nå ble jeg kjempelei meg på dine vegne[:(]

Håper virkelig de finner ut av hvorfor du mister..

Håper dei finn ut kva som gjer at du mistar gong på gong for det må vera forferdelig trist og håplaust å oppleve det! Eg har mista ein gong og synst det er nok likssom! Visst du skulle bli gravid igjen før du er blitt meir utreda kan du jo prøve med babyklister då det skal hjelpa nettopp mot habituell abort. Skadar i alle fall ikkje å prøva! Håpar det ordnar seg for deko snart og at du snart går der med stor mage og blir stolt mamma! [:)]

Back
Topp