Vinter_Barn
Betatt av forumet
Før jeg fikk første mann for 2 år siden, mistet jeg hele fem ganger på rad. Trodde aldri at det skulle gå bra og ble sendt videre til utredning og laproskopi (tror det heter det). Sistnevnte var grusomt!!! Da gikk di inn i livmoren med en jernstang og sjekket om jeg hadde cyster på eggstokkene osv. Alt var heldigvis i orden! Jeg fikk stadig beskjed om at jeg hadde en for stressende jobb og at jeg måtte jobbe redusert osv og at dette var delvis min feil. Jeg ble helt knust og synes det var så urettferdig. Jeg hadde aldri hørt om noen som fikk en slik behandling for barnløshet. Jeg ba om å bli henvist til en gynekolog jeg hadde blitt anbefalt som nevnte crinone og at jeg mest sannsynlig hadde progesteronmangel og at det var derfor jeg stadig mistet. Jeg startet på crinone med en gang jeg ble gravid neste gang og jammen fikk jeg en frisk og fin guttNå da jeg ble gravid denne gang, var jeg også hos samme gyn som har gitt meg fantastisk oppfølging med hyppige ul og crinone pluss blodfortynnende klexane som jeg skal ta ut denne uken. Da er jeg 10 uker på vei! Vil bare råde alle som har mistet flere ganger om å ta saken i egne hender og ikke oppleve en slik behandling jeg fikk. Min fastlege eller en annen spesialist jeg var hos nevte aldri muligheten for å prøve crinone eller blodfortynnede og mente barnløsheten var min egen skyld. Nå er jeg såå takknemlig for at jeg har en frisk sønn og venter nå nr 2, alt takket være min fantastiske gyn som hjalp meg og tok meg på alvor.
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum