Habituell abort, utredning

2 små og en huleboer

Forumet er livet
For dere som vet, hva skjer på utredning for habituell abort?
Skal til legen på mandag og snakke om hva vi gjør nå.
Hvilken oppfølging jeg vil få når jeg blir gravid igjen, og søke om en eventuell utredning etter 3 MA'er.
Mannen er litt usikker på om han vil ha utredning. Han er litt redd for at det blir en utredning som om vi skulle igang med kunstig befruktning, men det er jo ikke det som er meningen.

Ingen??

Jeg vet ikke hva det er engang, jeg [8|]

ORIGINAL: Fragle

Jeg vet ikke hva det er engang, jeg [8|]

Habituell abort kalles det når man har mistet 3 ganger eller flere ganger på rad.
1 og 2 ganger regnes som normalt, men mister man 3 ganger har man rett på utredning på hvorfor man mister.

Ok.
Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, da, men jeg dytter litt!

Jeg begynte utredning..mannen var og på sjekk, for å sjekke om noe var galt med han.
Hos oss er det mest sannsynlig en genfeil, som gjør at fostrene ikke er levedyktige etter uke 6 (når hjertet skal begynne å slå)

Men nå venter vi mirakel nr 2, og har hatt 8 aborter...

ORIGINAL: Diddij

Jeg begynte utredning..mannen var og på sjekk, for å sjekke om noe var galt med han.
Hos oss er det mest sannsynlig en genfeil, som gjør at fostrene ikke er levedyktige etter uke 6 (når hjertet skal begynne å slå)

Takk.
Var det SA'er eller MA'er du hadde?
De 3 vi har mistet, døde også veldig tidlig, men det ble ikke oppdaget før i uke 9-10.

ORIGINAL: Eier av en gutt

ORIGINAL: Diddij

Takk.
Var det SA'er eller MA'er du hadde?
De 3 vi har mistet, døde også veldig tidlig, men det ble ikke oppdaget før i uke 9-10.

Det var vel SA alle, men de mener at den jeg mista i uke 9 hadde dødd tidligere (rundt uke 5-6), da alle de andre har gjort det.

Back
Topp