Har du hatt hysteroskopi? Å miste så mange ganger er ikke vanlig, og kan være tegn på at noe må endres. Har mistet 5 ganger selv, fosteret stoppet alltid å utvikle seg. Har også problemer med å bli gravid, så har prøvd IVF og ble gravid (men mistet dessverre). Fikk høre gang på gang "det er dessverre vanlig".
Det viste seg at jeg har lokale forhold i livmoren som må opereres. Det jeg har kalles uterint septum og er umulig å se på ultralyder, 3D ultralyd, vannscanning (legene mener dette ikke stemmer men jeg har vært hos gyn 2 ganger i måneden i 2 år og aldri har noen sett det, selv ikke når jeg var gravid). Hos meg har til og med overlegen på Ullevål sjekker, han som er habituelle abort spesialist. Han fant den ikke engang etter at jeg fortalte han at jeg har skillevegg. Så bare tro på meg når jeg sier: de kan ikke utelukke noe før de har tatt hysteroskopi.
Har snakket med andre her inne på forumet som sier det samme. Noen med skillevegg, polypper, arrvev osv. Alle har tilfelles at de har mistet mange ganger. Alle fikk diagnosen etter hysteroskopi.
Mitt største råd er å be om en hysteroskopi. Man er ikke utredet før man har hatt dette. Ønsker deg masse masse lykke til