Habib Galbi

*Christy*

Elsker forumet
Kan jeg spørre hvor i Irak du kommer fra?
Så på tickeren din at gutten din var iraqian king [:D]

Ble bare litt nysgjerrig skjønner du, for gutten min er nemlig halvt irakisk... Så han får vel bli iraqian prince han da [:D]

Oki [:D]
Det kunne jo hende at av alle byene man kunne velge i så kom du fra samme by som min mann... hehe [8D] Men det skulle vel gjerne godt gjøres.

Min mann er født og oppvokst i nord, så prinsen min er altså en liten halvkurder [:D]
Veldig spesielt og fint navn på sønnen din forresten [:D]

Min mann er kurdisk, men snakker vel endel arabisk og torkmansk også [:D]
Forstod egentlig utifra nicket ditt at du måtte snakke arabisk. Kurdere bruker vel ikke så ofte habib såvidt jeg har forstått [:D]
Holder på å lære meg kurdisk nå, og synes det er kjempespennende!!

Og sønnen min har norsk navn - heter Leon. Men pappaen og hans familie kaller ham Schera (vet ikke hvordan det skrives [8D]), som i Scher - Løve.. Vet ikke om dere bruker det samme ordet da. [:D]

De kaller ham det pga at Leon betyr løve på fransk/spansk (?)... [:D]
Koselig det, men tror stakkers lille gutten er litt forvirret og usikker på hva han heter [:D] Forhåpentligvis går det seg til etterhvert. Han skal jo lære å prate både norsk og kurdisk, så da får han ta med begge navnene også [:D]

ORIGINAL: *Christy*

Det kunne jo hende at av alle byene man kunne velge i så kom du fra samme by som min mann... hehe [8D] Men det skulle vel gjerne godt gjøres.

Min mann er født og oppvokst i nord, så prinsen min er altså en liten halvkurder [:D]

pappaen til lillegutt også

ORIGINAL: Arianne FLODE

ORIGINAL: lille umulius

pappaen til lillegutt også

Pappan til lillegutt her også..[:D]

pappaen til prinsessa mi også [;)]

Arbeel og Hawler er samme by [:D] Tror det er mer vanlig for kurdere å kalle det Hawler....

Til dere som har mann fra nord irak... Hvor i nord kommer de fra?

ORIGINAL: emilieogmamma

må bare si at jeg syns du er utrolig pen habib galbi[:)]

Sign[:D]

min kommer også fra Hawler =)

Arbeel og Hawler er samme by [:D] Tror det er mer vanlig for kurdere å kalle det Hawler....

Til dere som har mann fra nord irak... Hvor i nord kommer de fra?

hakke peil. lettere sagt husker ikke... vi er ikke sammen...

Back
Topp