Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: Pontus
ikke fulgt med på MGP!
men hørte sangen nå...
OMG så RÆVA[8|] syns ikke en gang hun kan synge[8|] jeg syns ikke en gang hun synger rent[8|][8|]
syns det er direkte FLAUT at det er HUN som skal representere NORGE i MGP[:o]
Du så reprisen av finalen? Det var ikke like pent nei, hun var nok litt for oppspilt og glad! [:D] Men sett den på på Spotify, den blir bedre og bedre! Og dama er jo til å spise opp, så søt og nydelig!
ORIGINAL: skyberta
Melodien er ganske fengende og veldig søt artist, meeen synes ikke Stella synger så bra (det lille hun synger). Typisk mgp låt så det kan gå begge veier.
ORIGINAL: Reinlykke
ikke fulgt med på MGP!
men hørte sangen nå...
OMG så RÆVA[8|] syns ikke en gang hun kan synge[8|] jeg syns ikke en gang hun synger rent[8|][8|]
Du så reprisen av finalen? Det var ikke like pent nei, hun var nok litt for oppspilt og glad! [:D] Men sett den på på Spotify, den blir bedre og bedre! Og dama er jo til å spise opp, så søt og nydelig!
Nå er det jo SANGkonkurranse, ikke top modell Norge. Synes hun sang surt både etter hun vant, og de 2 andre gangene hun sang i finalen. Sangen var fengende, MEN... jeg synes det er utrolig forkastelig å skrive på FB og andre stedet at hun ikke burde representere Norge på grunn av hudfargen. Hun er oppvokst i Norge og er "norsk". MEN... når noen representerer Norge, burde man stille med musikk som har sine røtter i noe norsk, uansett hvilken nasjonalitet man er selv.
I forfjor vant Rybak, som ikke er etnisk norsk, med FELA og norske motiver. De som har vunnet de siste årene, hadde musikk med elementer av folkemusikken fra det landet de representerer. Synes sangen som vant norsk MGP i år er fengende, men for meg blir det unaturlig med afrikanske rytmer i melodi grand prix for Norge. Skyt meg den som vil
ikke fulgt med på MGP!
men hørte sangen nå...
Nå er det jo SANGkonkurranse, ikke top modell Norge. Synes hun sang surt både etter hun vant, og de 2 andre gangene hun sang i finalen. Sangen var fengende, MEN... jeg synes det er utrolig forkastelig å skrive på FB og andre stedet at hun ikke burde representere Norge på grunn av hudfargen. Hun er oppvokst i Norge og er "norsk". MEN... når noen representerer Norge, burde man stille med musikk som har sine røtter i noe norsk, uansett hvilken nasjonalitet man er selv.
I forfjor vant Rybak, som ikke er etnisk norsk, med FELA og norske motiver. De som har vunnet de siste årene, hadde musikk med elementer av folkemusikken fra det landet de representerer. Synes sangen som vant norsk MGP i år er fengende, men for meg blir det unaturlig med afrikanske rytmer i melodi grand prix for Norge. Skyt meg den som vil
Ja, to av de sangene du nevner som hadde norsk folkemusikk til grunn, vant jo den internasjonale finalen. 2 av 3 som noen gang har vunnet. La det swinge legger jo ikke vekt på noen folkemusikk-tradisjoner. Og de andre sangene har faktisk ikke vunnet eller kommet så høyt opp i den internasjonale finalen? Synes at når man stemmer i den norske finalen, bør man tenke langsiktig med tanke på den internasjonale. Alt for mange ganger har folk stemt på sanger i den nasjonale finalen, som ikke har noe i den internasjonale å gjøre. Og det gjelder ikke bare Norge, men mange andre land som deltar i MGP... noen av de sangene man hører i den internasjonale finalen får man ståpels av [&:][:D].
ORIGINAL: Nawroz
Hadde den mest fengende låten av de i gullfinalen (så bare den)... mener hun har størst sjans av de til å komme langt i den "ordentlige" MGP [:)]