Haba Haba

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

ORIGINAL: Tøsa FTW

ORIGINAL: *Bestevennen*

ORIGINAL: Drømmeren

ORIGINAL: Mirus

ORIGINAL: Que

Jeg likte den.. Fengende låt..
Ser noen har skrevet på facebook ting som "hun er jo ikke norsk engang og synger ikke på norsk". Kjenner det gjør meg litt kvalm[:'(]

Kanskje vi har vinnersjanser i år da, for de gangene "vi" har vunnet har det jo vært utlendinger involvert.

85: en svenske
95: en ire, muligens flere
10: en hviterusser

Kommer ikke på, at vi har vunnet flere ganger jeg.[8|]

Var bobbysocks som vant i 85 med la det swinge[;)]

og elisabeth andreasen e svensk [;)]

Ikke glem [;)][;)][;)]
[;)]

tjaaaa... Født og oppvokst i Sverige ja... MEN: "Hun ble født i Göteborg som norsk statsborger til norske foreldre" (Wikipedia)

Ser noen har skrevet på facebook ting som "hun er jo ikke norsk engang og synger ikke på norsk". Kjenner det gjør meg litt kvalm[:'(]

Men det er vel ikke Alexander Rybak egentlig heller?? Og I fjor sang han Didrik jo også på engelsk, dårligste argumentet jeg har hørt på lenge!

Men jeg likte ikke Haba haba... syns hun ikke sang noe pent, men fengende var den..

ORIGINAL: Tøsa FTW

Hun snakker svensk da! [8D]

Svorsk[:D]

Helt enig! Nå liker ikke jeg låta men ble utrolig provosert av en bekjent som skrev på bloggen sin at det er feil at et farget menneske representerer norge i mgp, fordi norge var opprinlig et hvitt land [:'(] Menne, hun ekke rasistisk eller no assa.... [:@]

ORIGINAL: Fly

Helt enig! Nå liker ikke jeg låta men ble utrolig provosert av en bekjent som skrev på bloggen sin at det er feil at et farget menneske representerer norge i mgp, fordi norge var opprinlig et hvitt land [:'(] Menne, hun ekke rasistisk eller no assa.... [:@]

Det var sånn jeg tolka det også.. Var ingen som sa noe sånt når Rybakk vant! Hun har bodd i Norge i 20 år, da er hun ganske norsk mener nå jeg!! Tragisk at noen mennesker har sånne holdninger.. Jeg tror faktisk det at hun er fra kenya kan være en fordel, jeg. Det er liksom litt annerledes[:)]

Helt greit at folk ikke liker SANGEN, men å argumentere med at hun er afrikansk og at det DERFOR hun ikke bør være med. Det blir helt feil..

Jeg likte den, sambo ble nesten sinna for at den vant [8D][8D]

ORIGINAL: Imogene

Synes afrikanskinspirert musikk er knallbra og happy - så jeg likte den!
Og Stella er kjempesøt [:D]

Hadde den mest fengende låten av de i gullfinalen (så bare den)... mener hun har størst sjans av de til å komme langt i den "ordentlige" MGP [:)]

syns det var helt fint [:D]
Norge stemte henne jo faktisk frem !!

ORIGINAL: Drømmeren

Digger den og digger dama[:)]

signerer på det sterkeste[:)]

Uten tvil den beste i finalen! Og det gossa meg hver gang de fikk mer poeng enn Blacksheeps, de satt der og så ut som furtne små drittunger! [8D][:D][:D]

Og for dere som sier vi ikke har vinnersjanser, jeg leste faktisk her at Haba Haba så langt er blandt favorittene i Europa.

Helt klart den aller aller beste sangen i år! Og i tillegg virker Stella supersympatisk! Er faktisk skikkelig overrasket når jeg leser her inne at folk kommenterer at hun ikke er norsk eller ikke synger på norsk. Den hadde jeg faktisk ikke forutsett! Vet du, jeg hadde ikke tenkt over det en gang før jeg så det nå. Trodde vi var kommet så langt i dette landet at vi klarte å se forbi hudfarge jeg, men burde ikke vært overrasket over andelen idioter i dette landet.

Den er fæl. Wannabe Waka-Waka.

ORIGINAL: Imogene

Synes afrikanskinspirert musikk er knallbra og happy - så jeg likte den!
Og Stella er kjempesøt [:D]

sitat facebookprofilen min; Haba haba huff huff.

Sier kanskje litt om mine meninger om den sangen...

likte den jeg ! tror nok ho kommer lenger enn han gnomen med den sure stemma som representerte norge i fjor !

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

likte den jeg ! tror nok ho kommer lenger enn han gnomen med den sure stemma som representerte norge i fjor !

Uff, ja!

Syns hun virker kjempe søt :)

ikke fulgt med på MGP!

men hørte sangen nå...

OMG så RÆVA[8|] syns ikke en gang hun kan synge[8|] jeg syns ikke en gang hun synger rent[8|][8|]

syns det er direkte FLAUT at det er HUN som skal representere NORGE i MGP[:o]

ORIGINAL: Pontus

ikke fulgt med på MGP!

men hørte sangen nå...

OMG så RÆVA[8|] syns ikke en gang hun kan synge[8|] jeg syns ikke en gang hun synger rent[8|][8|]

syns det er direkte FLAUT at det er HUN som skal representere NORGE i MGP[:o]

Du så reprisen av finalen? Det var ikke like pent nei, hun var nok litt for oppspilt og glad! [:D] Men sett den på på Spotify, den blir bedre og bedre! Og dama er jo til å spise opp, så søt og nydelig!

Back
Topp