Frøken firkløver
Forumet er livet
Hvem holder dere med i MGP?
Stella og sangen hennes er så skjønn
Stella og sangen hennes er så skjønn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Tjukkaaa
Holder med kusina mi jeg[:D][:D][:D] Men så er det islandsk MGP da[8D]
ORIGINAL: Mamma til Jonas.
Virkelig en sang som setter seg på hjernen, gladsang da:)
Tjukka: veldig fin stemme kusinen din har ja[:)]
ORIGINAL: chrichri
syns sangen er søt, er nok en sang som setter seg på hjernen[;)]
er litt usikker på hvordan d vil gå i den store finalen[:-] spennende!
ORIGINAL: MammaMø og Kråka
ORIGINAL: chrichri
syns sangen er søt, er nok en sang som setter seg på hjernen[;)]
er litt usikker på hvordan d vil gå i den store finalen[:-] spennende!
Ikke for å være fordomsfull - jeg grer mange over en kam nå, men det er vel en tendens at østeuropeere ikke er spesielt "glad i" afrikanere, og jeg tror muligens at det kan ha en innvirkning på resultatet i den internasjonale finalen.
Noe som kan trekke opp er at sangen har samme virkning som Waka Waka - hiten fra fotballVM [:)]
Ellers har hun nok ikke verdens beste stemme (men så er f.eks Celine Dion en sanger som tilhører en heeelt annen musikksjanger også da, så Stella trenger jo ikke en stemme som hennes i alle fall [;)]) - men Stella har uansett til gjengjeld bøttevis med sjarm, en tekst som i mange tilfeller berører tilhørerene (livsvisdom er vel aldri feil?), og dessuten er sangen og ikke minst dansen fengende [:)]
Hvordan vi kommer til å ligge an er for mitt vedkommende veldig åpent, men her i familien synger vi med full hals og danser vi som best vi kan når Stella kommer på skjermen [;)] [:D]
ORIGINAL: Mamma til Jonas.
ORIGINAL: ..christine..
digger digger den... Skikkelig glad sang[:)]
Ja sant[:D] Jonas blir helt vill når han hører den.

ORIGINAL: Tjukkaaa
Hihi takk [:D] syns jeg også[8D] Hun har så sterk stemme samtidig som den er myk[:)]