Haba Haba!!!

ORIGINAL: Tjukkaaa

Holder med kusina mi jeg[:D][:D][:D] Men så er det islandsk MGP da[8D]

Oooh! Dette har du ikke fortalt om!?? [:-] [:)]

Nei takk....[:)] Heier ihvertfall ikke på Didrik[:D][:D][:D] Makan .... tenk at den sangen vant ifjor...OMG.

ORIGINAL: Tjukkaaa

Holder med kusina mi jeg[:D][:D][:D] Men så er det islandsk MGP da[8D]

Hvem er kusina di da?
Hvem som vant da?? *Inn på RUV* og ser..[8D]

syns sangen er søt, er nok en sang som setter seg på hjernen[;)]

er litt usikker på hvordan d vil gå i den store finalen[:-] spennende!

HihHihi.. missme og kråka: kusina mi heter Erna Hrønn og hun har den vakkreste stemmen i hele verden! Hun har vært heldig og fått være med på flere Eurovision turer til utlandet men aldri som lead singer. Denne gangen gikk det ikke heller for hun.

Sangen som vandt ble skrevet av en som døde før selve konkurransen, han hadde visst tenkt å singe den selv... triste saker - men tror det er litt derfor den sangen vandt - uten å være stygg altså[:)]. Kusina mi var uansett den beste på scenen[:D]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Virkelig en sang som setter seg på hjernen, gladsang da:)

Tjukka: veldig fin stemme kusinen din har ja[:)]

Hvor har du fått høre kusinen til Tjukkis?? [8|]
Link?? [:)]

ORIGINAL: chrichri

Ikke for å være fordomsfull - jeg grer mange over en kam nå, men det er vel en tendens at østeuropeere ikke er spesielt "glad i" afrikanere, og jeg tror muligens at det kan ha en innvirkning på resultatet i den internasjonale finalen.

Noe som kan trekke opp er at sangen har samme virkning som Waka Waka - hiten fra fotballVM [:)]

Ellers har hun nok ikke verdens beste stemme (men så er f.eks Celine Dion en sanger som tilhører en heeelt annen musikksjanger også da, så Stella trenger jo ikke en stemme som hennes i alle fall [;)]) - men Stella har uansett til gjengjeld bøttevis med sjarm, en tekst som i mange tilfeller berører tilhørerene (livsvisdom er vel aldri feil?), og dessuten er sangen og ikke minst dansen fengende [:)]

Hvordan vi kommer til å ligge an er for mitt vedkommende veldig åpent, men her i familien synger vi med full hals og danser vi som best vi kan når Stella kommer på skjermen [;)] [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: chrichri

Ikke for å være fordomsfull - jeg grer mange over en kam nå, men det er vel en tendens at østeuropeere ikke er spesielt "glad i" afrikanere, og jeg tror muligens at det kan ha en innvirkning på resultatet i den internasjonale finalen.

Noe som kan trekke opp er at sangen har samme virkning som Waka Waka - hiten fra fotballVM [:)]

Ellers har hun nok ikke verdens beste stemme (men så er f.eks Celine Dion en sanger som tilhører en heeelt annen musikksjanger også da, så Stella trenger jo ikke en stemme som hennes i alle fall [;)]) - men Stella har uansett til gjengjeld bøttevis med sjarm, en tekst som i mange tilfeller berører tilhørerene (livsvisdom er vel aldri feil?), og dessuten er sangen og ikke minst dansen fengende [:)]

Hvordan vi kommer til å ligge an er for mitt vedkommende veldig åpent, men her i familien synger vi med full hals og danser vi som best vi kan når Stella kommer på skjermen [;)] [:D]

[;)] enig... derfor jeg er litt skeptisk... men håper d slår motsatt vei og alle ELSKER den[:D] men handler vel ikke mye om d. Østeuro har en tendens til å stemme på hverandre[&o]

HABA HABA = DRITETERSTYGG[:'(]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

ORIGINAL: ..christine..

digger digger den... Skikkelig glad sang[:)]

Ja sant[:D] Jonas blir helt vill når han hører den.

jeg liker den absolutt ikke... huff huff. men det er min mening.

Back
Topp