Haater

sovik

Gift med forumet
at lillebror i magen hikker!
Mulig jeg er rar, men jeg synes det er veldig irriterende :S

Fikk i tillegg omgangssyken i går og har vært dårlig siden, og all den bevegelsen osv i magen er veldig ubehagelig akkurat nå. Får jo ikke gjort noe annet enn å sitte i sofan å stønne heller, så nå henger jeg etter med skolearbeid :(

klage, klage

jeg syns det er helt okei, men irriterende når man ligger å ikke får sove når man blir forstyrret av hikkingen syns jeg :)

ja ille når jeg skal sove. går greit når jeg er i bevegelse og holder på med ting. men når jeg sitter å leser pensum og skriver oppgaver hele dagen er det bare en plage :P

Jeg synns og hikkingen er skikkelig ekkel, får litt noia og vil innimellom ut av midt gode skinn når det står på . Sært :-P 

God bedring!

Oi, jeg savner hikkingen jeg. Gutten min hikket hele tiden men denne har jeg ikke merket noe enda.

Tenk at det er et sunnhetstegn. :) Hvordan kjennes hikkingen ut hos dere? Som bobling eller? Er førstemann så er ikke helt sikker:)

Frøkna her også hikker utrolig mye. Kjenner det ofte i halebeinet (!!) tilogmed. Liker det ikke så veldig godt jeg heller, men så lenge jeg kjenner livstegn slapper jeg jo av. Så psykisk sett er det ikke så plagsomt.

Nestle skrev:
Tenk at det er et sunnhetstegn. :) Hvordan kjennes hikkingen ut hos dere? Som bobling eller? Er førstemann så er ikke helt sikker:)

Føles som små, rytmiske dunk. Ofte kjennes det i halebeinet, ryggen eller midt på magen for min del. Går ca. 1-2 sekunder mellom hvert hikk 

syns og hikking e utrolig irriterende !!! når eg kjenne lille begynne me d så må eg finne på noe å gjør sånn eg isje legge merke t d :P

Imogene skrev:

Nestle skrev:

Føles som små, rytmiske dunk. Ofte kjennes det i halebeinet, ryggen eller midt på magen for min del. Går ca. 1-2 sekunder mellom hvert hikk 

Da er det helt sikkert det jeg tror er hikke. Kjenner det også sånn som du og nedentil bak...;) :)

Imogene skrev:
Frøkna her også hikker utrolig mye. Kjenner det ofte i halebeinet (!!) tilogmed. Liker det ikke så veldig godt jeg heller, men så lenge jeg kjenner livstegn slapper jeg jo av. Så psykisk sett er det ikke så plagsomt.

Jeg og kjenner det i halebeinet! Eller andre ganger litt mer foran og lenger ned. Godt tegn på at lillegutt ligger riktig vei ;)
Jeg syns mest det er morsomt når det skjer, men ett par kvelder har han hikket leeeenge akkurat når jeg skal sove, da er det litt irriterende å glo i taket og tenke man får ikke sove og må opp tidlig på jobb :)

Husker at jenta mi hikket ganske så mye både når hun lå i magen og når hun var baby.  Men h#n som ligger i magen nå har kanskje hikket 1-2 ganger.

Syns det er litt søtt, jeg! <3 her hikkes det flere ganger for dagen. bedre det enn noen ut av krumspringne som kommer... :-p>

Dere kan trøste dere med at det er bra for utviklingen av lungene at de hikker. Så kanskje det ikke er så irriterende lenger.

Jeg syntes også det er irriterende, men prøver å nyte det mens jeg kan :p hehe

Under min første graviditet bekymret jeg meg for den konstante hikkingen til babyen. Denne gangen har jeg ikke kjent et eneste hikk ennå, og nå bekymrer jeg meg selvsagt for det. Hehe, ikke lett å være gravid :)

Syntes det er litt morsomt og koselig å kjenne hikking. Lurer på hvor ofte (og lenge) det er normalt for et foster å hikke? Føler mini hikker flere ganger daglig :-/

Juice skrev:
Syntes det er litt morsomt og koselig å kjenne hikking. Lurer på hvor ofte (og lenge) det er normalt for et foster å hikke? Føler mini hikker flere ganger daglig :-/

vet ikke hva som er vanlig, men er ofte 3-4 "hikkeperioder" om dagen. noen ganger korte, andre litt lenger og noen ganger kanskje enda fler enn 3-4 (men ikke vanligvis) :)

jeg synes hikkingen bare er morsomt..

men når jeg blir sparket under ribbeina og har halsbrann, da blir jeg irritert.. :p
Skal bli kjekt å få kroppen sin snart tilbake igjen :)
og babyen ut :D

Back
Topp