Haar du gravidplager?

Mai2013September2017

Andre møte med forumet
Hei alle dere fine jenter!:)

Jeg er idag 8+2 men føler meg skikkelig gravid. Uendelig tøtt og energiløs, føler meg litt tungpustet og føler at jeg "raper" veldig mye..

Dette er svangerskap nr.2- og jeg kan ikke huske at jeg var så "gravid" så tidlig i svangerskapet sist:wtf:

Er det vanlig med såpass med symptomer så tidlig?:wacky:

Trøttheten har ihvertfall vært verst rundt uke 8-9 for meg hver gang. [emoji4]

Dette er nr 3 hos meg og jeg har aldri følt meg mer gravid enn denne gangen Trøtt,kvalm,sååååå sulten,oppblåst you name it
Har d akkurat likensxsmile8

Hei alle dere fine jenter!:)

Jeg er idag 8+2 men føler meg skikkelig gravid. Uendelig tøtt og energiløs, føler meg litt tungpustet og føler at jeg "raper" veldig mye..

Dette er svangerskap nr.2- og jeg kan ikke huske at jeg var så "gravid" så tidlig i svangerskapet sist:wtf:

Er det vanlig med såpass med symptomer så tidlig?:wacky:

Kjenner meg veldig igjen. Kan ikkje huske at eg hadde så mange plager så tidlig sist... Her blir eg andpusten av å gå slakke bakker - dette er ikkje normalen :P Oppblåst, luftsmerter, kvalm hvis det går for lenge mellom måltidene, trøtt, hovne og ømme bryst, mye blodtrykksfall pga lavt blodtrykk osv.
Blir nesten sliten av å ramse opp plagene mine :D

Jeg er oppblåst som faen... Føler meg som et overstappa pølseskinn som har revna.. Vært sånn i flere uker [emoji90]

Jeg har vært trøtt og tom for energi siden starten av januar, det var mitt første tegn. Men heller trøtt enn å spy! *Bank i bordet*, kun vært kvalm en morgen, fordi jeg var så sulten. Nå er jeg 9+6, og håper energien kommer snart [emoji2]

Ikke nå lenger, men rundt uke 6-8 var det verst. Oppblåst, kvalm, hodepine, svimmel og helt sinnsykt trøtt! Heldigvis gitt seg litt nå. Litt trøtt enda da.

Veldig trøtt, hele tiden. Selv om jeg sover mye. Kvalm og uggen. Oppblåst! Håper noe av det avtar snart. I alle fall kvalmen...

Kjenner meg dritt om dagen, 8+2 selv, kjipt å kjenne seg så urven. Trøtte hele tida, vondter, oppblåst, kvalm, mye migrene og blodtrykk issues.
Får en lei tendens til å syns synd på meg selv også :D

Dette er nr 3 hos meg og jeg har aldri følt meg mer gravid enn denne gangen Trøtt,kvalm,sååååå sulten,oppblåst you name it
Hey... Som å høre meg selv. Nr 3her også. Super oppblåst. Ikke lagt på meg noe, men klærne er trangere enn noen gang. Begynner uke 9 nå. Føler meg "høy gravid" [emoji23][emoji23][emoji23] (blir et langt svangerskap) [emoji12]

Back
Topp