haaaaaalsbrann!!

Dollface

Forumet er livet
VIP
Jeg dør... sakte....

Det var så sykt plagsomt sist, og nå er det f.... meg tilbake for fullt igjen... GAH!!!!

Jeg hater gaviscon.. men hva kan jeg dytte i meg sånn umiddelbart for å overleve kvelden? 

Funker et glass sjokolademelk?

Melk, banan, mandler og lovehearts er det jeg vet om sånn hvis du nekter Gaviscon. Gaviscon smaker høgg, men veldig effektive saker. Gleder meg ikke til jeg er der igjen for å si det sånn. 
Særlig når tablettene ikke lenger virker og man må ta det flytende. Yummi! 

det funka for meg sist, vell og merke ikke så sterk. no får eg halsbrann av melk og det roer seg med appelsin juice....    lykke til, er noe dritt

Labambie skrev:
Melk, banan, mandler og lovehearts er det jeg vet om sånn hvis du nekter Gaviscon. Gaviscon smaker høgg, men veldig effektive saker. Gleder meg ikke til jeg er der igjen for å si det sånn. 
Særlig når tablettene ikke lenger virker og man må ta det flytende. Yummi! 

har ikke lovehearts.. men får kjøpe inn et lager.. sparer gavisconen til jeg skal sove.. 

men melk ja.. da gjør jeg det om til sjokolademelk så jeg får det ned og satser på at det funker... 

tjolahopp!

Har prøvd absolutt alt uten egentlig effekt, eneste som hjelper er tabletter jeg får på resept men de kan ikke taes i svangerskap 

Hold deg unne brus, krydret mat og AGURK...det er drepen, får halsbrann omtrent mens jeg spiser agurk  har kronisk halsbrann så føler med deg!

Rebecca85 skrev:
Har prøvd absolutt alt uten egentlig effekt, eneste som hjelper er tabletter jeg får på resept men de kan ikke taes i svangerskap 

Hold deg unne brus, krydret mat og AGURK...det er drepen, får halsbrann omtrent mens jeg spiser agurk  har kronisk halsbrann så føler med deg!

gavisconen funker men smaker så bæsj at den sparer jeg til natta... 
har ikke drukket brus, spist krydra mat (bare pannekaker...) og ikke agurk heller i dag.. :P

men vi får se om sjokmelk funker :P

Gaviscon og nova-et eller annet fungerer ikke for meg.. Her er det kun link som hjelper og det herlige lokale apoteket har en idiotgrossist som ikke lenger har link...

Så jeg må hamstre når jeg skal et eller annet sted hvor det selges... Jeg prøver det meste, men finner ingen matvarer som klarer å holde det i sjakk dessverre..

Dollface skrev:

Rebecca85 skrev:

har ikke drukket brus, spist krydra mat (bare pannekaker...) og ikke agurk heller i dag.. :P

Spiste mandler og drakk melk på kvelden selv når jeg var gravid...alltid godt med sjokomelk  gaviscon er møkk..enda værre flytende! Men pass på at det ikke ligger for mye igjen i tenna på natta..er visst ikke helt bra i lengden har jeg hørt

Dollface skrev:

Rebecca85 skrev:

Spiste mandler og drakk melk på kvelden selv når jeg var gravid...alltid godt med sjokomelk  gaviscon er møkk..enda værre flytende! Men pass på at det ikke ligger for mye igjen i tenna på natta..er visst ikke helt bra i lengden har jeg hørt

Rebecca85 skrev:

Dollface skrev:

Rebecca85 skrev:

kanskje det var derfor jeg fikk hull i tenna sist da... for da var det gaviscon hveeeeeer kveld...

Av det man har i huset er melk og iskrem godt, funker fint med litt sjokoladepulver i melka også altså. Gulrøtter merker jeg også god effekt av. Mandler skal visst også funke, men jeg merket lite effekt av det...

Ligg unna frukt med mye syre, juice og slikt, mat som er veldig stekt eller sterk. Love Hearts gjorde det bare verre hos meg, så de lå jeg også langt unna. 

Og tro meg, man lærer å bli glad i Gaviscon. Flytende altså. 

Dollface skrev:

Rebecca85 skrev:

Dollface skrev:

Rebecca85 skrev:

kanskje det var derfor jeg fikk hull i tenna sist da... for da var det gaviscon hveeeeeer kveld...

Derfor jeg ikke tok piller. Jeg hadde Link i veska til krisebruk, men ellers gikk det i flytende Gaviscon. Hater konsistensen på slike piller, de er så tørre og ekle og sitter fast i tennene. Tar heller en rask slurk, smaken forsvinner fort og ingenting sitter fast i tennene. 

fløteis har bestandig "redda" meg. gaviscon har jeg aldri klart å få ned.

det som funket best for meg var litago yoghurt! :P 

Men og lovehearts! =)

sier det igjen: Mandler

Jeg skjønner ikke greia med Love Hearts.
Jeg skjønner at det kan lindre sånn med en gang, ved at det kanskje tar vekk litt smak, men magesyra blir jo bare surere hvis man spiser det. Så i lengden så gjør det jo bare vondt verre.
Men for all del, dere får bare kjøre på:P

Her sverga jeg til lovehearts, men nå var jeg ikke så plaget. Trengte bare å ta 3-4 stk så holdt det resten av dagen ;)

Du får tømme lageret til Kiwi for lovehearts ;)

Sorland skrev:
Her sverga jeg til lovehearts, men nå var jeg ikke så plaget. Trengte bare å ta 3-4 stk så holdt det resten av dagen ;)

Du får tømme lageret til Kiwi for lovehearts ;)

det hjalp med sjokomelk og å sitte i en bestemt stilling hele kvelden :P
Det hadde heldigvis gått over innen jeg la meg.. :D

Hos meg funker kun melk, mandler, lovehearts og tilslutt Link. Er noe drit hele greiene.

Back
Topp