malla29
Forelsket i forumet
Gjør egentlig ikke det, men ikveld la jeg Aida som alltid 20:30 og mamma og pappa kom kl 21:30, og hun våknet for å få smokken og skulle fortsette å sove. Meeen foreldrene min har ikke sett henne på 1mnd de var på ferie, de så henne igår men bare i en kort periode. Derfor mente mannen min at hun skal opp kl 21:45 og han tok henne opp så mamma og pappa kunne kose seg med henne. Jeg prøvde igjen kl 23:00 å legge henne etter at hun fikk mat men 10min etterpå går mannen min inn og tar henne opp igjen... Kl 24 drar foreldra mine og da ble jeg sinna, da fikk gubben legge henne. Selvsagt så går det ikke og han tar henne opp igjen...
Stakkar gråt og hulka i stua for hun var kjempe trøtt, men han greidde ikke få henne til å sove. Åhhh jeg er så irritert, tar barnet fra ham og legger henne.
Nå sover hun og roper når hun mister smokken, men hun ennå urolig og blir det i kanskje en halv time til. Kl er 1:30 og vi skal opp 7:30 imorra... Hvis han hørte på meg så kunne vi lagt oss når foreldrene mine dro, for jenta ville sovet da....
Hvis jeg ikke hadde tatt vesla fra ham, ville de sittet her ennå og hun ville vært overtrøtt og sliten stakkar....
Stakkar gråt og hulka i stua for hun var kjempe trøtt, men han greidde ikke få henne til å sove. Åhhh jeg er så irritert, tar barnet fra ham og legger henne.
Nå sover hun og roper når hun mister smokken, men hun ennå urolig og blir det i kanskje en halv time til. Kl er 1:30 og vi skal opp 7:30 imorra... Hvis han hørte på meg så kunne vi lagt oss når foreldrene mine dro, for jenta ville sovet da....
Hvis jeg ikke hadde tatt vesla fra ham, ville de sittet her ennå og hun ville vært overtrøtt og sliten stakkar....