Haaaaaaaaaaaaaalloooo...

SeptemberGrogu

Glad i forumet
Greit,i de fleste "jeg hater NAV"-trådene har jeg vært litt nav-positiv.. Men nå har jeg venta på en mail fra saksbehandleren min i evigheter. Jeg sendte mailen i påska.
Så ringte jeg nå,for det har jo tatt evigheter. Viser seg at han har slutta.. Han slutta rett før påske...
Greit å vite når jeg venter på svar ang lønnstilskudd og handlingsplan..

hørtes ut som nav de ja.. opplev masse dritt med dem jg oxo.
 er såå " morro "når de ikke kan gi beskjed om at saksbeh. har slutte, dette skjedd med meg oxo for 2 år siden...

Skikkelig kjipt altså... Vanligvis har jeg ikke noe trøbbel med de. Men nå skjønner jeg hvorfor han var så rar i tlf i feb når jeg foreslo ett møte i midten av mai....

ORIGINAL: blomsten min

fort gjort... men nå har du en annen en da![:)]

Jepp[:)] Ho på sentralbordet skulle gi beskjed til riktig person og ho skulle ringe meg. Sånn går det når man er ingift og må bruke kontoret i nabobyen[;)]

ORIGINAL: jiter

Jepp[:)] Ho på sentralbordet skulle gi beskjed til riktig person og ho skulle ringe meg. Sånn går det når man er ingift og må bruke kontoret i nabobyen[;)]
alt ordner seg... må og tenke på at saksbehandlerne har flere 10000 mennesker i året som de må ordne med... Litt dårlig gjort var det at saksbehandleren din ikke sa han skulle slutte når du faktisk hadde han i røret.

ORIGINAL: jiter

alt ordner seg... må og tenke på at saksbehandlerne har flere 10000 mennesker i året som de må ordne med... Litt dårlig gjort var det at saksbehandleren din ikke sa han skulle slutte når du faktisk hadde han i røret.

Ja,iom at jeg prata med han i slutten av mai(uka etter trygd har utbet.) og påska var tidlig i år. Han var jo fullt klar over at han ikke kom til å være der i mai når jeg ville ha møte. Rart at ikke eposten hans var stengt og når jeg sendte mailen..

Back
Topp