HAA73

Cathrine76

Forumet er livet
Heisann såg at du var pålogget og tenkte du kanskje var her inne[;)][:D]

Du fant meg du, he he[:D] Tenkte eg måtte innom ein tur før eg skulle finne senga, skal på tidligvakt i morga og må ha skjønnhetssøvnen veit du[:D]

No har eg fått time til ul, det blir onsdag 9.mai. Gledar meg!

Korleis står det til med deg då?

Så spennende då[:D] vil dåke vite kjønnet???  Var på kontroll hos legen i dag og alt var bare bra[:)] hun er helt vill i kveld,magen buler i alle retninger[;)] og rompen presser seg opp i ribbeina mine. Bare vent[8D]hehe

Eg må seie eg gleda meg til å virkelig kjenne liv i magen igjen. den tida var egentlig veldig fin. Foreløpig slit eg fortsatt med kvalme, nokon dagar bra, andre ikkje, men det går vel snart over.

Vi vil ikkje vite kjønnet denne gongen heller, litt kjekt med spenninga til siste slutt. Men har ein liten magefølese for jente denne gonen, men kan like gjerne bli gut.[;)]

Pokker alt eg hadde skrevet forsvant,fikk bare opp error[:@] Men er ikkje lenge til du kjenner masse liv no,er deilig med dei første sparkene[:D]Eg hadde veldig jentefølelse denne gangen så kanskje du har rett[;)]

Vel tida vil vise [;)] er berre 25 veker igjen no HAHAHAHAHA
Men eg synest tida går fortare denne gongen, kanskje litt fordi eg har William, men trur og at det er fordi eg trivast betre på jobb.

Tiden flyr denne gangen synes eg og[:)] har liksom ikkje tid til å gå å vente,å slappe av osv[;)] Ja bare 25 uker igjen hehe eg har 7 uker igjen iiiiikkkkkkkkkkkkkkk[8D]

Back
Topp