Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal også i morgen. Kjøpt urinprøve glass på apoteket. Erfarte sist sv.skap at det gikk en del av de. Viktig å ta morgen urinen og sette den i kjøleskapet frem til timen!
I kjøleskap? Hvorfor det? Må pakkes godt inn da har sånn glass med skrulokk heldigvis☺
Det skal helst være morgen urin og hvis man har time på ettermiddagen. Skal den stå i kjøleskapet til man skal ha timen
Har også glass med skrulokk har time 09:50 håper å få høre hjertelyd!I kjøleskap? Hvorfor det? Må pakkes godt inn da har sånn glass med skrulokk heldigvis☺
Har også glass med skrulokk har time 09:50 håper å få høre hjertelyd!
Men hvordan gjør man det når man da har legetime på ettermiddagen? Jeg skal dit 14.20 og har ikke mulighet til å ha urinen stående i kjøleskap frem til timen. ..
Hvis du kjører bil kan du bare la urinprøven ligge i bilen. Her jeg bor er det iallefall kjøleskapstemperaturer ute for tiden
Men hvordan gjør man det når man da har legetime på ettermiddagen? Jeg skal dit 14.20 og har ikke mulighet til å ha urinen stående i kjøleskap frem til timen. ..
Samme her.. Hvis det er så nøye at den er kald får jeg heller dra hjem og hente den før timen, ev. Ta en ny prøve rett før kontrollen.. Kanskje helst den siste blir aktuelt for meg.. Kan hvertfall ikke ha den stående i kjøleskapet på jobben
Er viktigst med morgenurin når graviditet skal bekreftes. Bedre å ta urinprøve på ettermidagen enn å være ho som satte pisse sitt i kjøleskapet på jobb.