Ha med baby på OUL

M

Mamma_Lillemor

Guest
Får man lov å ha med baby på OUL?

Vi har ei som er under 1 år når det (forhåpentligvis) skal skje og har ikke barnevakt på dagtid.

Vil jo selvsagt ha med mannen, og at han ikke må sitte på gangen og passe på hun lille. :)
 
Sniker: de anbefaler ikke å ha barn med på oul, da det krever noe fokus av den som utfører undersøkelsen, i tillegg til atman kan få ikke så gode nyheter på ul og det kan da bli vanskelig hvis det er barn med. Men du kan jo ringe sykehuset og forklare situasjonen, høre hva dem sier :)
 
Det står nok i innkallelsesbrevet. Vi får ikke lov å ha me barn pga smittefare. Der jeg bor tar de oul inne på fødeavd. Ønsker vel ikke noe smitte til alle disse nyfødte :)
 
Det står nok i innkallelsesbrevet. Vi får ikke lov å ha me barn pga smittefare. Der jeg bor tar de oul inne på fødeavd. Ønsker vel ikke noe smitte til alle disse nyfødte :)
Åja! Her er OUL på en poliklinikk der ingen er innlagt. Men får vel ringe å høre ser det ut til. :)
 
Skulle ikke tro d var noe problem da. Hadde me gutten min når jeg var på privat ul å han er 11mnd
 
På St.Olavs ønsker de ikke søsken/små barn med på oul,står i innkallelsesbrevet..
Krever mye konsentrasjon for den som skal gjøre undersøkelsen, å små barn vil gjerne ikke sitte stille i +/- halvtime..
Det er jo en medisinsk undersøkelse..
Å ikke noe særlig hvis det skulle være noe galt..
 
På St.Olavs ønsker de ikke søsken/små barn med på oul,står i innkallelsesbrevet..
Krever mye konsentrasjon for den som skal gjøre undersøkelsen, å små barn vil gjerne ikke sitte stille i +/- halvtime..
Det er jo en medisinsk undersøkelse..
Å ikke noe særlig hvis det skulle være noe galt..
Hun er jo så liten at det har ikke noe å si om hun er der dersom noe skulle være galt mener jeg. Hun forstår jo ikke noe som helst.
Men skjønner godt det med at de vil ha fred og ro! :)
 
Jeg tror nok det går bra :) Har dere ikke andre muligheter så er det jo bare slik... :) Kanskje ta med noe dere vet hun kan sitte i ro med litt :)
 
Hun er jo så liten at det har ikke noe å si om hun er der dersom noe skulle være galt mener jeg. Hun forstår jo ikke noe som helst.
Men skjønner godt det med at de vil ha fred og ro! :)
Det går sikkert bra:)
 
Hun er jo så liten at det har ikke noe å si om hun er der dersom noe skulle være galt mener jeg. Hun forstår jo ikke noe som helst.
Men skjønner godt det med at de vil ha fred og ro! :)

Litt feil å Hun ikke forstår noe som helst, barn oppfatter mer enn vi voksne forstår, selv de under et år.
 
Litt feil å Hun ikke forstår noe som helst, barn oppfatter mer enn vi voksne forstår, selv de under et år.
Det måtte selvsagt starte en standard "forumdiskusjon" om barns indres følelsesliv av et enkelt spørsmål om hvorvidt det var lov eller ei. Typisk :)

Så kutter den der og takker for de som svarte på spm :)
 
Back
Topp