Lucki83 Gammelt medlem VIP 8 Aug 2006 #1 Der greide jeg å gå inn på født i januar 2005... Rimelig tomt for innelgg der gitt...
H Hanna C Gift med forumet 8 Aug 2006 #2 Det har jeg klart en gang og.. Fikk helt vondt i magen! "å, nei, hva har skjedd her a!!!!!!!!!!!"[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Det har jeg klart en gang og.. Fikk helt vondt i magen! "å, nei, hva har skjedd her a!!!!!!!!!!!"[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Lucki83 Gammelt medlem VIP 8 Aug 2006 #3 Gjort det en eller to ganger tidligere jeg og... Så nå skjønte jeg det jo med en gang...[:D]
F [*Fio*] Forumet er livet VIP 9 Aug 2006 #8 ORIGINAL: Mrs J. Hi-hi.Jeg ble også livredd første gangen men nå får jeg meg en god latter.[:D] Hehe - ja det er vel egentlig ingen krise, men er litt surt om hele forumet her plutselig skulle være borte, da[8|]
ORIGINAL: Mrs J. Hi-hi.Jeg ble også livredd første gangen men nå får jeg meg en god latter.[:D] Hehe - ja det er vel egentlig ingen krise, men er litt surt om hele forumet her plutselig skulle være borte, da[8|]
Lucki83 Gammelt medlem VIP 9 Aug 2006 #9 ORIGINAL: Mrs J. Å jo kjempekrise.Bv er jo livet mitt.[8D] He,he...En anelse avhengig ja!!![:D]