ha ha ha ha

talata

Forumet er livet
Thea prøver desperat å komme seg bort til katten, men ho har ikke halt skjønt hvordan ho ska komme seg frammover, så ser ut som en fallskjermshopper, å vifter me armer å bein i lufta, mens den eneste delen som har kontakt me gulvet er magen[:D][:D][:D]

Hehehehe ser så "teit" ut [8D]

*Dævvær a latter*

Syns je ser det!!

ORIGINAL: Linda29

Dæven.. Har hun blitt 7 mnd allerede [8|][:o] Tiden går fort...

jaaaaaa[&o][&o][&o]

ORIGINAL: talata

jaaaaaa[&o][&o][&o]
jisses.. du kom jo nettopp hjem fra sykehuset jo [:D] skjønner nå hvordan min gutt har blitt så stor [:o]

jaaaaaa[&o][&o][&o]
jisses.. du kom jo nettopp hjem fra sykehuset jo [:D] skjønner nå hvordan min gutt har blitt så stor [:o]

hehehe ja ikke sant, føles jo som i går at jeg prøvde alt for å få ho ut [X(][X(]

Om 3.5 mnd er Sebastian 2 år [:-][8|] Skjønner ikke hvor tiden har blitt av.. Jaja, kan ikke alltid være babyer heller [8D] Glad vi skal begynne på neste mann i des/jan [:)]

Om 3.5 mnd er Sebastian 2 år [:-][8|] Skjønner ikke hvor tiden har blitt av.. Jaja, kan ikke alltid være babyer heller [8D] Glad vi skal begynne på neste mann i des/jan [:)]

[:-][:-][:-][:-][:-] Jammen han fylte jo nettopp 1 år jo...... Så heldig dere er, jeg er litt babysyk å savner å gå gravid, men vi ska ikke ha noen fler, kan jo ikke befolke verden alene heller [X(]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Syns je ser det!!

[:-][:-][:-][:-][:-] Jammen han fylte jo nettopp 1 år jo...... Så heldig dere er, jeg er litt babysyk å savner å gå gravid, men vi ska ikke ha noen fler, kan jo ikke befolke verden alene heller [X(]
Vet, han fylte nettopp 1 år [:D] Joda, dere må skaffe norge flere borgere så bare begynn [:D]

Vet, han fylte nettopp 1 år [:D] Joda, dere må skaffe norge flere borgere så bare begynn [:D]

hehe nei det får dere ta dere av [;)]

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Stakkars liten.....du må gi henne en hjelpende hånd.....

Sønnen din har ikke et skateboard du kan legge henne på? [8D]

ha ha ha - jo det har vøtt [;)][;)][:D][8D]

Back
Topp