ha en fin onsdag :)

Tutta

Elsker forumet
står på planen da damer??

her sov vi til litt over 8. snuppa sov i egen seng fram til kl 7, og kom inn å kosa i vår seng før vi stod opp.. en herlig start på dagen[:)] ( mor har fortsatt dårlig samvittighet for legginga i går, men det hjalp jo....)
nå skal vi rusle på jobb/bhg, vil bare ønske dere en finfin dag.

hehehe så ivrige vi var da. dobbel tråd på en vanlig onsdag! hehehe. sletter jeg min.

jeg har sovi sååå dårlig. Er så tett i brystet, og følte jeg ikke fikk nok luft. Veldig slitsomt å ligge å gispe etter luft hele natta...Men oppe, ungen levert i barnehagen og jeg sitter i sofaen med kaffe latten, god morgen norge og nettet. Begynner bli fast rutine[;)]

mÅ vel prøvde å bli ferdig med prosjekt-trekk-om-stol idag... men får se an formen. Nå tror jeg hele stolen går på dynga snart. Makan til vanskelig jobb.

ha en fin dag!

God morgen godtfolk!

I dag skal jeg til legen, om en liten time. Skal bare se om jeg får noen piller [:-]
Ellers så skal jeg ha 5 nattevakter på rad (puh), og strikke videre på håndledd varmere i knall lilla! Julegave[;)]
Jentene er i bhg, og svigermor skal hente dem og ha dem til i morgen ettermiddag.
Det er fordi samboern reiser på dagstur til skottland med jobben, og jeg rekker ikke hjem i morgen tidlig før han må dra for å rekke flyet.

*Carine*: håper du får sovet litt til da, og at brystet letter litt snart.. Kjedelig når det er sånn. Hva slags stol trekker du om?

ORIGINAL: plysj

God morgen godtfolk!

I dag skal jeg til legen, om en liten time. Skal bare se om jeg får noen piller [:-]
Ellers så skal jeg ha 5 nattevakter på rad (puh), og strikke videre på håndledd varmere i knall lilla! Julegave[;)]
Jentene er i bhg, og svigermor skal hente dem og ha dem til i morgen ettermiddag.
Det er fordi samboern reiser på dagstur til skottland med jobben, og jeg rekker ikke hjem i morgen tidlig før han må dra for å rekke flyet.

*Carine*: håper du får sovet litt til da, og at brystet letter litt snart.. Kjedelig når det er sånn. Hva slags stol trekker du om?

trekker om en gammel ørelappstol... og det var verre enn jeg hadde tenkt. Så den står i stua og blir aldri ferdig... Men fikk den gratis, så egentlig ikke så krise om den går på dynga. Det er bare at "alle" spør om den er ferdig snart osv... Så vil-vil-vil få det til.

dobbel tråd på en onsdag var slett ikke værst... dro med en gang jeg hadde posta min så det såg jeg ikke før nå..
dagen i dag gikk i grunn fort, litt heltisk på jobb med litt møter ila dagen, men det var godt å komme hjem. er ikke helt i form, vært så slapp i dag og følt meg litt febersjuk..men en dag til på jobb så er det helg[:)]  vi har nettopp rusla en tur på butikken i regnet, så nå dusjer snuppa og skal få kvelds.. så hutt i seng, er spent på hvordan det går, håper hun ikke hyler like mye som i går.er virkelig ikke for dette skrikegreiene, så H Å P E R hun legger seg fint. hadde hun nå bare blitt sinna å grenet litt, men det der spygreiene hun driver med er SÅ slitsomt.. jaja, satser på hun finner igjen den gode "leggestilen" sin snart.

hadde seine middagsplaner med sambo, men ei veninne ba meg på litt tv-skravle-sladre kos og noe god mat rette etter legginga så da blir det dit i kveld.. skal legge meg på soffan hennes å bare få servert hehe.... (bestis assså-derfor jeg føler meg litt hjemme der[:D])   uka er så hektisk her, men fredag-DA skal jeg prioritere en kosekveld med  min kjære[:)]

jeg har vært på korøvelse....uten stemme [:D]
var jo ikke mye vits, så tidlig hjemme på sofaen igjen [:D]

Back
Topp