Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikkje hørt om det engang eg..Så spennende med ammekurs! Fikk ikke meldt oss på slike ting - siden sambo har reist så mye og siden vi rett og slett glemte det![]()
Haha der har du den igjen ;-)Har ikkje hørt om det engang eg..![]()
å så kjedelig da! når man får tilbud om slike kurs så har man jo forventinger om at det skal være bra og lærerrikt! Veldig kjedelig det ble slik på kurset.. Håper det var gratis?Da var man tilbake fra Ammekursuff er slitsomt å bevege seg ute blandt folk nå merker jeg hehe. Men ammekurset var hvertfall ikke noe å skryte av . Vi så en kjempe gammel film med masse brystvorter hehe og etterpå var det ei jordmor som tydeligvis ikke hadde hatt så mange kurs før, for hun leste bare opp fra et ark. Så følte liksom ikke jeg lærte noe i det heletatt.
alt var bare litt kleint
Ja heldigviså så kjedelig da! når man får tilbud om slike kurs så har man jo forventinger om at det skal være bra og lærerrikt! Veldig kjedelig det ble slik på kurset.. Håper det var gratis?
ÅNeiDa var man tilbake fra Ammekursuff er slitsomt å bevege seg ute blandt folk nå merker jeg hehe. Men ammekurset var hvertfall ikke noe å skryte av . Vi så en kjempe gammel film med masse brystvorter hehe og etterpå var det ei jordmor som tydeligvis ikke hadde hatt så mange kurs før, for hun leste bare opp fra et ark. Så følte liksom ikke jeg lærte noe i det heletatt.
alt var bare litt kleint
Er sikkert forskjellig fra sted til sted, bare ikke sett deg lengst fremmeÅNeiJeg skal også på et sånt kurs, på helsestasjonen.. Håper det er bedre og at jeg får noe ut av det...
Så kjedelig at det ikkje var som du forventet degDa var man tilbake fra Ammekursuff er slitsomt å bevege seg ute blandt folk nå merker jeg hehe. Men ammekurset var hvertfall ikke noe å skryte av . Vi så en kjempe gammel film med masse brystvorter hehe og etterpå var det ei jordmor som tydeligvis ikke hadde hatt så mange kurs før, for hun leste bare opp fra et ark. Så følte liksom ikke jeg lærte noe i det heletatt.
alt var bare litt kleint