Ha en fin dag!

Fr.Anam

Betatt av forumet
Her står det tre rådyr i hagen og spiser av epletreet vårt, må nok skremme de vekk nå for da var tida inne for dagens arbeidsøkt!

Ha en strålende dag mai-damer, og lykke til i "krigen"

:)

Så koselig :) var en artikkel om en elg i lokalavisa her om dagen. Den hadde spist seg full på epler i en hage og gått til angrep på folk midt i et byggefelt :eek:

Ha en fin dag, ja :)

Her har jeg akkurat inntatt sofaen for første kvileøkt etter levering i barnehagen :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her slapper jeg litt av før man skal på Ammekurs hehe. Er sikker på at det fort kan bli litt kleint jeg :)

Jeg skal på ammekurs neste uke! Fortell hvordan det er da:)

Så spennende med ammekurs! Fikk ikke meldt oss på slike ting - siden sambo har reist så mye og siden vi rett og slett glemte det :-P

Da var man tilbake fra Ammekurs :) uff er slitsomt å bevege seg ute blandt folk nå merker jeg hehe. Men ammekurset var hvertfall ikke noe å skryte av . Vi så en kjempe gammel film med masse brystvorter hehe og etterpå var det ei jordmor som tydeligvis ikke hadde hatt så mange kurs før, for hun leste bare opp fra et ark. Så følte liksom ikke jeg lærte noe i det heletatt. :( alt var bare litt kleint

Selv om dagen snart er over hiver jeg meg på denne, har vært på lunsj hos ei venninne i dag og kjenner det var godt å komme hjem til sin egen sofa - klar for en middagshvil nå :P

Da var man tilbake fra Ammekurs :) uff er slitsomt å bevege seg ute blandt folk nå merker jeg hehe. Men ammekurset var hvertfall ikke noe å skryte av . Vi så en kjempe gammel film med masse brystvorter hehe og etterpå var det ei jordmor som tydeligvis ikke hadde hatt så mange kurs før, for hun leste bare opp fra et ark. Så følte liksom ikke jeg lærte noe i det heletatt. :( alt var bare litt kleint
å så kjedelig da! når man får tilbud om slike kurs så har man jo forventinger om at det skal være bra og lærerrikt! Veldig kjedelig det ble slik på kurset.. Håper det var gratis?

å så kjedelig da! når man får tilbud om slike kurs så har man jo forventinger om at det skal være bra og lærerrikt! Veldig kjedelig det ble slik på kurset.. Håper det var gratis?
Ja heldigvis :) håper fødselkurset er bedre :)

ÅNei :( Jeg skal også på et sånt kurs, på helsestasjonen.. Håper det er bedre og at jeg får noe ut av det...

Har ikke vært på hverken ammekurs eller fødselsforberedende kurs her, men følte jeg klarte meg fint uten også :)

ÅNei :( Jeg skal også på et sånt kurs, på helsestasjonen.. Håper det er bedre og at jeg får noe ut av det...
Er sikkert forskjellig fra sted til sted, bare ikke sett deg lengst fremme :) hehe

Så kjedelig at det ikkje var som du forventet deg:( men godt det var gratis;)

Back
Topp