ha det bra jenter!

pebbles

Gift med forumet
Nå flytter vi endelig, har ventet på det i 4 mnd nå! Dessverre er det ikke utbygd bredbånd dit vi flytter, så jeg kommer ikke til å være aktiv på forumet lenger. Kommer til å savne dere masse! Lykke til alle mai-mammaer! Lisa79 er min sladrevenn, hun kommer til å holde dere oppdatert om hvordan det går med meg og tvillingene!
Ha det god alle sammen..[:(]

lykke til i det nye huset...velkommen tilbake, oppdater oss om jentene etterhvert  [:D]

Lykke til [:)][:)] Og kom innom hvis du får muligheten til det.

God flytting, og lykke til!!!!!!!!! Du må stikke innom med jevne mellomrom da!![:D]

Tusen takk for hyggelige hilsner! Skal love dere jeg ble glad da jeg skrudde på pc`n igår og fant ut at jeg har kommet inn på et usikret trådløst nett! Sikkert ikke lovlig, men jeg har da internett! [:D] Spørs hvor lenge det varer da men, jeg får nyte det mens jeg kan!

Hehe - sikkert naboens nett eller noe. Hvis de ikke engang har sikret det finner de garantert ikke ut at du er inne på nettet deres [;)]

Har dere kommet i orden på det nye stedet nå da?

Jeg bruker det så lenge jeg kan jeg..[:D] Vi har mer eller mindre kommet i orden, mangler å henge opp bilder. Også venter jeg på å gyve løs på barnerommet, vil ha alt i orden der så snart som mulig! Men siden jeg ikke greier å løfte så mye må jeg vente til mannen min har tid, så det blir vel til helga håper jeg!

Back
Topp