Ha barneselskap?

liseann

Gift med forumet
Skal dere ha barneselskap for deres små i år?
Tror jammen ikke jeg kommer til å arrangere kaoset i år.. ikke tror jeg Julian ville syntes at det er spesielt gøy heller.. han blir jo engstelig så snart det kommer folk i hus, som ikke "hører hjemme" der...
i år tror jeg jaggu vi holder oss til familieselskap....

vi hadde det i fjor og kommer til å ha det i år også [:D]

LA er kjempe glad i barn og leker godt sammen med andre [:)]

Jeg har kjempe lyst til og ha barneselskap i år, hadde ikke i fjor men føler Emmely vil ha utbytte av de i år.
Men jeg må nesten se hvordan formen er, hun blir to 9 januar og jeg har termin 12[8D] Håper å få til noe form for barneselskap uansett da[:)]

Vi hadde barne bursdag til 1-års dagen og vi!
Men det var egentlig bare aller nærmeste venner som pleier å være her ellers...

Var 4 stykker...

Skal ha barnebursdag når hun blir 2 år og..
Allerede startet å planlegge..
Blir Tingeling Party!
hehe!

Kaller det for barneselskap eg da,da alle søskenbarna og tanter kommer.
Vi kommer nokk til å be andre barn som hun er me ellers når hun blir litt større

Kommer til å vente med ren barnebursdag til neste år, men det kommer jo noen barn på bursdagen hennes sammen med annen slekt og venner.

Her blir det ikke barnabursdag før ho er 4 sån gjorde vi det med storessøster også. blir fam og faddere:)

Ja, har allerede sagt til folk at de må holde av datoen, men skal sende ut inbydelser når det nermer seg[:)]

Gleder meg jeg, tror nok Amalie kommer til og kose seg, hun ELSKER barn[:D][:D][:D][:D]

Det blir venninder av meg, sammen med barna dems vi inviterer da, Amalie liker alle barna, spør etter dem ofte, så tror nok hun gleder seg[:)]

Vi ba vennepar med barn på barneselskap i fjor.
Det kom barn i alle aldre og Kristine koste seg - så vi kommer til å gjøre det samme i år også!! :)

Men vi ba ikke så mange da... Koselig for både ungene og voksnene! Er ikke alle det er like lett å holde kontakten med, koselig med barneselskap da! [:)]

vi kommer ikke til å habarneselskap i år.. har ikke plass til det her vi bor nå.. har så mange venner med barn, at det blir ikke plass.. kanskje neste år [:)]

Her har vi barnebursdag fra 1 bursdag. Men i fjor så flyttet vi i juletia.. så ble dessverre ikke ett års dag.. men mathias har hatt 1,2,3 og snart 4 års bursdag! ;) Bare venners barn da.. men det er 16 unger det.. så det ble kaos noen år.. men skal ikke be så mange til Amalie sin 2 års dag! da blir det 6-7 barn ;)

våre unger er selskapsløver så her blir det nok stort barneselskap

Kommer nok ikke til å ha rent barneselskap i år. Venter nok til neste år med det. Men blir jo noen barn alikevel siden vi inviterer familie og venner med barn.

Vi hadde i fjor og hadde nå på lørdag [:D]
Knerten syns det er kjempe stas [:D]

her blir det ikke arrangert barnebursdag. Sikkert ikke familiebursdag heller, siden hele familien vår bor i bergen og porsgrunn... Er så kjipt når vi ikke har venner med barn heller - snuppa er som regel sammen med bare oss når hun ikke er i bhg.

Men bursdagen bør vel kanskje markeres på noe vis.
*tenke tenke* - er ikke før i januar da, så har litt tid å tenke på.
Hun synes forresten ikke det er så stas med gaver heller.

Gurimalla - når jeg leser dette innser jeg at vi virker utrolig kjipe!! [8|]

Blir ingen rein barnebursdag nei... vi har to vennepar som har barn i samme alder, så vi ber de på pølser;) Det blir party nok tenker jeg:)

Ellers blir det feiring med familie på søndagen:)

Vi skal ha, men er ikke mange barn som kommer.

vi blir å ha familieburdag en dag og barne-venninne/venner bursdag en annen dag. Inviterer ikke barn i bhgen som vi ikke kjenner foreldrene til enda, det får vente litt.

ORIGINAL: jente_88

vi hadde det i fjor og kommer til å ha det i år også [:D]

LA er kjempe glad i barn og leker godt sammen med andre [:)]

Back
Topp