Ha baby utendørs

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Når er de store nok til å ligge på teppe ute på verandaen? Jeg tenker for å kunne være ute når det er fint vær. Våren er jo i anmarsj.

Det spørs jo helt på hvor varmt det er. Når det blir SOMMER, så er de da store nok til det fra de er ganske så bittesmå. Når det er kjølig så er ikke vi gamle nok heller, og fryser på oss blærebetennelse når vi later som :P

Enn så lenge er det vogna som gjelder her :)
Når det blir sommer og varmt kan hun ligge på pledd i skyggen. Om hun vil ligge da:rolleyes:

Det var så fint vær her om dagen, så lekte med tanken på å kle ho godt og legge oss på ullpledd ute. ( ho i skyggen, jeg i sola ) men tror vel jeg hvertfall bør vente til juni med det kanskje?

Her er vårlufta fremdeles ganske skarp, så hun ligger lunt i vogna enda. (De få dagene med opphold vi har her i Bergen vel og merke...)

Her er poden med på alt, men han ligger stortsett i vogna og jeg er streng på sol og trekk :) Du må nyttegjøre deg av sola når den først er framme, mini kan jo ligge lunt i vognbagen på verandan sammen med deg ;)

Trekken er kald og lufta skarp, så la henne ligge i vogna enda. I skyggen er det faktisk ikke sååå varmt enda heller, og bakken er skikkelig kald

Ja, den vårsola kan lure oss innimellom. Tror det er lurest å ha ho i vogna inntil videre ja:) gleder meg til sommer!

Back
Topp