H0110

Jeg svarte på det samme i en annen tråd her, men kan ta det igjen..

Jeg legger ikke ut alt her, men sånn kort fortalt:
1. Jeg vil ikke ha en mann, ikke intressert, 6 år siden forrige ordentlige forhold.
2. Jeg har alltid drømt om mange barn, aldri drømt om å gifte meg ol.
3. Jeg har en kropp som mest sannsynlig ikke orker et svangerskap hvis jeg venter noen år.
4. Jeg har pcos, og har sjeldent/aldri eggløsning, det blir bare verre jo eldre jeg blir.
5. Jeg har en jente på 7,5 år fra før, og hennes eneste ønske her i verden er å få bli storesøster. Hun har en far som har flyttet til utlandet, og som hun sjeldent ser.
6. Jeg elsker barn, og er en god mor.

Sånn er det [:)]

ORIGINAL: H0110

Jeg svarte på det samme i en annen tråd her, men kan ta det igjen..

Jeg legger ikke ut alt her, men sånn kort fortalt:
1. Jeg vil ikke ha en mann, ikke intressert, 6 år siden forrige ordentlige forhold.
2. Jeg har alltid drømt om mange barn, aldri drømt om å gifte meg ol.
3. Jeg har en kropp som mest sannsynlig ikke orker et svangerskap hvis jeg venter noen år.
4. Jeg har pcos, og har sjeldent/aldri eggløsning, det blir bare verre jo eldre jeg blir.
5. Jeg har en jente på 7,5 år fra før, og hennes eneste ønske her i verden er å få bli storesøster. Hun har en far som har flyttet til utlandet, og som hun sjeldent ser.
6. Jeg elsker barn, og er en god mor.

Sånn er det [:)]

Stor respekt for det!!! Min beste veninne reiste til Danmark og fikk inseminert der. Hun fikk tvillinger!!! De er nå 5 uker gamle, og er verdens nydligste. Gratulerer så mye og lykke til!!!!

Respekt:) har to veninner som vurderer det samme...:D

Bare nysgjerrig du vet[:D] ( ikke ute etter å dømme )  Håper virkelig at spiren sitter for det snart og din datter blir storesøster snart[:)][:)][:)] Syntes det er tøft det du gjør. Kjenner en som har gjort det samme og en som vuderer det samme. Er det lov i Norge eller må man til DK?

Du er nok verdens beste mor for din datter og din kommende spire,

Er jo en nysgjerrigen av meg jeg da, er detter første gang? Lykke til i allefall[:)][:)]

He he, alltid lov å spørre [:)]

Selv om dette er et vel gjennomtenkt valg, kjente jeg likevel at det stakk litt når jeg skreiv i går, for en vet aldri hvordan folk reagerer. Men jeg må begynne å øve meg nå, for når en baby kommer skal jeg være så komfortabel med dette som det er mulig å bli + at når knøttet vokser opp skal dette allerede være normalt for alle rundt h*n [:)]

Dette er første gang ja, så litt ekstra spennende nå [:)]
Og nei det er ikke lov i Norge, så vi har vært i København..

Tusen takk for snille ord jenter! Dere hjelper meg noen skritt på veien her [:)]

ORIGINAL: H0110

He he, alltid lov å spørre [:)]

Selv om dette er et vel gjennomtenkt valg, kjente jeg likevel at det stakk litt når jeg skreiv i går, for en vet aldri hvordan folk reagerer. Men jeg må begynne å øve meg nå, for når en baby kommer skal jeg være så komfortabel med dette som det er mulig å bli + at når knøttet vokser opp skal dette allerede være normalt for alle rundt h*n [:)]

Dette er første gang ja, så litt ekstra spennende nå [:)]
Og nei det er ikke lov i Norge, så vi har vært i København..

Tusen takk for snille ord jenter! Dere hjelper meg noen skritt på veien her [:)]

Skjønner det blir mange tanker over hva en skal si både til barn og folk rundt en. Tenk å være liten å få høre at det var så ønsket så derfor ble det slik. Mye enklere og moralsk å inseminere enn å gå ut og ha et one night stand. En vil da vite at muligheten til å lete opp far er tilstede. Dette er et kjærlighetsbarn!  Masse lykke til! 

Tøft gjort!! Masse lykke til[:)]

Back
Topp