H-spiral

Gullklomp

Forelsket i forumet
Jeg bare lurte på om det var noen her som har hatt det, og tatt den ut for å få flere barn.
Om det så er tilfelle, gikk det lang tid før dere ble gravid igjen?
Jeg er så redd for at det skal ta evigheter når jeg tar ut min. [&:][8D]

da jeg tok ut min kom tante rød jevnlig på besøk med engang ( var kanskje litt kluss de første månedene, nå er syklusen neeesten helt riktig... er forkortet med noen dager )[;)] hadde min spiral i 9 mnd ,tok den ut i juni pga mye bivirkninger

ORIGINAL: tosmågull*

da jeg tok ut min kom tante rød jevnlig på besøk med engang ( var kanskje litt kluss de første månedene, nå er syklusen neeesten helt riktig... er forkortet med noen dager )[;)] hadde min spiral i 9 mnd ,tok den ut i juni pga mye bivirkninger

Åh, jeg gruer meg til å få mens igjen! [&o] Det er jo så deilig å ikke ha den..[:D] Var det vondt å ta den ut? Jeg hadde så ekstremt med mens smerter da jeg tok den i..

Ble gravid 1,5 mnd etter jeg tok den ut[8D]

Åh flott[:)][:)] Håper jeg er like heldig når jeg en gang skal ha en til [8D][;)]

ORIGINAL: *RubensMamma*

ORIGINAL: JulieAndora

Åh flott[:)][:)] Håper jeg er like heldig når jeg en gang skal ha en til [8D][;)]

ååå... noe i tankene ?[:D]

Nei nei nei [8D][8D][8D] Blir nok en stund til enda!!
Aller først må jeg jo finne en pappa. hehe [8D]

Hihihih! Bra forklart[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hihihih! Bra forklart[8D]

[8D][8D]

Jeg hadde hormonspiral[:)] Tok den ut 4. juni, og 18. juli testet jeg positivt[;)]

ORIGINAL: Medusa_83

Jeg hadde hormonspiral[:)] Tok den ut 4. juni, og 18. juli testet jeg positivt[;)]

Høres bra ut [:D][:D]

Back
Topp