H ilke symptomer/plager vil dere slippe unna?

SoloR

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Forrige gang var jeg kvalm fra uke 7 til 17, en ond sirkel hvor jeg ikke hadde energi til å lage mat, og dermed ble mer kvalm fordi jeg ikke fikk spist ofte nok..
Bekkenløsningen dukket opp i uke 12 og halsbrannen kom rundt uke 25..

Kvalmen kan jeg leve med (jeg spydde aldri), bekkenløsningen og, selv om det var et herk..
Men den halsbrannen håper jeg at holder seg langt laaaaangt borte!!!

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen

Jeg var kvalm fra uke 6-21. Fin i formen fra 21-31.
La på meg 10 kg vann på bare noen dager og fikk karpaltunnelsyndrom på begge hender og kvalmen kom tilbake. Det gjorde også at jeg fikk problemer med å gå... Det ble veldig mye smerter og jeg fikk ikke på meg sko. ImageUploadedByBV Forum1398400770.668222.jpg

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Wow... det der var jo helt vanvittig!

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen
Jeg vet, og bildet til høyre ble tatt to uker etter jeg hadde født... Jeg var ikke kvitt alt før 4 uker etter! Håper altså at jeg ikke blir full av vann igjen og at eg slipper unna karpaltunnelsyndrom. Det er vondt!!

❤Jente Juli 2013❤
❤Januar 2015❤

Jeg kastet opp hver dag frem til fødsel med guttene,så det håper jeg at jeg slipper denne gangen

Sent from my iPhone using BV Forum

Bekkenløsning og spying vil jeg helst slippe. Ble nesten gal sist av å spy konstant

Håper jeg slipper halsbrann! Ellers gikk det veldig bra forrige gang, kvalme men ikke oppkast (heldigvis!!), litt bekkenløsningsplager, men sammenlignet med mange andre slapp jeg lett unna :-) håper jeg holder meg så frisk at jeg kan være aktiv og trene mer denne gangen....

Jeg kastet opp hver dag frem til fødsel med guttene,så det håper jeg at jeg slipper denne gangen

Det hørtes bare forferdelig ut :( jeg hater å spy!

Jeg hadde bekkenløsning fra uke 9 sist, håper å slippe det

Back
Topp